• وبلاگ : رمز دشمن شناسي
  • يادداشت : به نام بازار به دست اراذل
  • نظرات : 3 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + .... 
    باز هم با مطلب دروغين و غير كارشناسي به انحراف افكار دست زدي و عده اي هم با كامنت هايي كه فقط از روي كينه و دشمني است تو را تشويق مي كنند كه مثلا كار درستي كردي . اولا خود دولت مقصر است وقتي اقتصاد از بيخ و بن خراب است و مردم توانايي خريد حتي مايحتاج روزانه را ندارند و بازار به ورشكستكي خورده و قدرت خريد از مردم گرفته شده كه اينهم از سياست هاي ضد بشري و غلط دولت احمدي نزاد است كه پا را در يك كفش كرده كه ساخت بمب اتمي و هسته اي و از بين بردن اسرائيل از مردن مردم خودمان از گرسنگي مهمتر است - پس با اين حساب اين 3 درصد ماليات ناشي از اين بحران اقتصادي است و بازاريان حق دارند كه اعتصاب كنند چون اين سه درصد باعث تورم بيشتر ميشود ركود بيشتر در بازار ايجاد ميكند و مردم به هيچ عنوان قدرت خريد را ندارند . و اين ارزال و اوباش هم مطمئن باش از طرف همين دولت و نظام ضد بشري است تا حركت هاي مردمي را به آشوب بكشد و خواسته خود را برآورده كند كه مثلا كم نياورد مثل حركتهايي ديگه اي كه انجام داده حمله به فرهنگيان حمله به دانشجويان حمله به تجمعات زنان و و و شما هميشه عادت دارين اين حركتهاي زشت و ناپسند را كتمان كنيد و حرف خودتان را به كسري بنشانيد و حتما سخنان امام جمعه ها را كه بسيار سخيف - سبك - توهين آميز و زشت ميزنند تائيد ميكنيد - امام جماعتي كه بايستي با سخنان محبت آميز آميخته به احترام به حق قانوني مردم سحن بگويد با زشت ترين الفاظ سخنراني مي كند مثلا يكي از همين امام جماعت ها گفته است : دانشگاهها را اسلامي تر كنيد و دختران و پسران را از هم جدا كنيد و نگذاريد اينها با هم اختلاط كنند چون باعث فساد و بيشرمي ميشود - واقعا با اين توصيف شما انتظار داريد مرد حرفهايتان قبول كنند و يا دنيا قبول كند با ارتباط داشته باشد ؟
    پاسخ

    سلام. از اينکه از روزهاي اول بسيار آرام تر شدي خوشحالم. ولي بدان که با توهين کاري از پيش نمي بري. من در يادداشتم هم گفتم سياست اقتصادي اشکالاتي دارد ولي زکل اشتباه نبود و در ثاني اين سياست ابلاغيه مجلس بوده نه پيشنهاد دولت. صحبت هاي امام جمعه ها و امام جماعت ها با تفکرات اونها صورت ميگيره و هر کس نظري داره. شما هم در فضاي سالم بيان نظرتون را منطقي مطرح کنيد . يا علي

    سلام .

    مشغول خوندن وطالب وبلاگ بودم كه موسيقي وبلاگتون روشن شد .

    با حرفهاي آيت اله ناصري ديگه گريه امون نداد بقيه رو بخونم . بد نيست اين مطلب رو تو وبلاگتون بنويسيد .

    نميدنم اين از بي لياقتي ماست يا ... ؟

    دو روز پيش يه جوان داشت برام حرف ميزد . مي گفت تو شب هاي قدر ، من و مادرم و خواهرم رفته بوديم مسجد تا صبح دعا ميكرديم كه خدايا يا ما رو بكش يا پدرمون رو . مي دونيد چرا؟

    چون هر شب نصف شب اون بيداره ، نصف شب خواهرش . نكنه پدرش تو خواب اونها و مادرشون رو بكشه! ميگفت برم خونه ، تو راه دل تو دلم نيست ببينم مادرم زنده هست ؟ يا نه ؟ مي گفت چند روز پيش رفتم خونه ديدم مادرم افتاده رو زمين كبود ، اينقدر پدرم سرش رو زده بود به ديوار بعضي وقتها حافظش ديگه كار نميكنه .

    گفتم آخه چرا؟

    گفت: معتاد شد . دوستاش به خلاف كشيدنش . همه چيز رو فروخت الان مستاجر هستن . از بيكاري به فروش مواد مخدر و قاچاق رو آورده.

    تازگيها شيشه ميكشه . نميدونم ديگه چي مصرف ميكنه . حالش بد ميشه هممون رو ميزنه . آبرومون تو فاميل و آشنا رفته. همه ميگن اينها با پول حرام بزرگ شدن ... يه جور ديگه نگاهمون ميكنن .

    نميدونيد مثل ابر بهار گريه ميكرد ، دستاش سرد شده بود . لباش ميلرزيد و همين طور اشكاش ميريخت . گفت: آخه خدا ما رو نميبينه ؟

    چرا امام مهدي به داد ما نميرسه مگه شما نگفتيد همه چي رو از اون بخواهيم ، پس چرا ؟...

    منم لال شده بودم . ديگه نميتونستم خودم رو كنترل كنم . اشكهام تنها همدلي با اون شده بود . تو دلم ميگفتم : آقا چرا ؟ ...

    دوست گرامي ! براي اون دختر و براي ديگر آدمهاي گرفتار دعا كنيد . اگه به حرفهاي آيت اله ناصري عمل ميكنيد ؟ به آقا بگيد : اين مبشرات كي مياد ؟ كي ؟ كي؟ ............

    من مثل اينكه وضعم خيلي خرابه ! به حرم راهم نميدن .

    يا علي

    پاسخ

    سلام. واقعا شرم آوره. اگه ميدونستن اون دنيا با اعمالشون روبرو ميشن شايد دست به چنين کار هايي نمي زدن

    سلام

    خوشحالم كه با وبلاگتون آشنا شدم.

    خدا به داد مسئوليني برسه كه در كارهاشون خدا رو در نظر نميگيرند و حاضرند براي رسيدن به نفس هركاري بكنند.

    يا علي

    آفت زيارت!

    سلام
    چه مي شود گفت؟!
    ديروز با ديدن همه ي آن صحنه ها در شهر فرهنگ و هنر!!! ، اصفهان، بارها بارها از خدا خواستم کاش امام زمانومون اين صحنه ها را نبينند.
    اميدوارم کمي مردم چشمانشون را باز کنند و کمي هم مسئولينمون براي کار کردن کارآمد تر باشن تا اوضاع از اين بهتر بشه. فکر مي کنم فقط ميشه گفت: اندکي صبر سحر نزديک است...
    موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام. انشاالله که همينطور بشه
    سلام - از خواندن وبلاگتان لذت بردم - به ما هم سري بزن - يا علي
    پاسخ

    سلام. ممنون. انشاالله خدمت مي رسيم. دعامون کنين

    سلام و خسته نباشي مرتضي جان

    من لوگوي شما رو در وبلاگم قرار دادم.

    پاسخ

    سلام. ممنون. انشاالله خدمت مي رسيم. دعامون کنين.