سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/10/13 5:49 ع


چند روزی است که عده‌ای از دانشجویان و طلاب پس از شنیدن پیام رهبر فرزانه انقلاب پیرامون فجایع غزه و دعوت ایشان مبنی بر دفاع از مردم بی دفاع غزه در فرودگاه مهرآباد تجمع کرده‌اند و خواهان اعزام و سازماندهی آنان برای جهاد و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس هستند.

اما عده‌ای نیز همچنان در خواب غفلت به سر می‌برند و یا همچنان گیج مانده‌اند و پیام مقام معظم رهبری را درک نکرده‌اند و همچنان فکر می‌کنند پیام عاشورا چیزی جز گریه برای امام حسین(ع) و یارانش نیست.

تاریخ دوباره تکرار شده است. یزیدیان ظلم را بر امت رسول الله به اوج خود رسانیده‌اند و اکنون نوبت ماست که به یاری مظلوم بشتابیم.

 آنان که از روزهای نخست فریاد هیهات من الذله در مقابل سفارت‌خانه‌های دول عربی و انگلیس سر دادند و اکنون نیز در مهرآباد حاضر هستند قطعا اگر در کربلا هم بودند به یاری امام می‌شتافتند. و آنانی که همچنان سعی دارند با توجیه کردن عملکرد خود اینگونه حرکات خودجوش را زیر سئوال ببرند همان‌هایی هستند که روزی امام حسین را از رفتن به کربلا منصرف می‌کردند.

امروز دانشجویان و طلاب بسیجی نشان دادند که بیش از خیلی از مسئولین به اتفاقات و ظلم‌هایی که بر مسلمین جهان وارد می‌شود حساسیت دارند و غیرت آنان اجازه نمی‌دهد در چنین زمانی ساکت بنشینند. فرق دانشجو و طلبه بسیجی با دیگران اکنون مشخص می‌شود که موقع کارزار، درس و دانشگاه را رها می‌کنند و با یک اشارت رهبری خود را آماده رزم و پرواز به سوی کربلا می‏کنند.

اما با وجود چنین هوشیارانی در جامعه، عده‌ای هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند. آن روحانی یا مداحی که در صحبت‌های خود صحبتی از غزه و مردم مظلوم فلسطین نکند مطمئنا در خواب بسر می‌برد. چرا که دشمن هیچ‌گاه از روضه‌های امام حسین(ع) هراسی ندارد بلکه ترس او از انتشار پیام عاشورایی و جهادی امام است. همان پیامی که امام خمینی آن را عملی کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

تجمعات در مقابل سفارت‌خانه‌ها و راهپیمایی‌ها در سراسر کشور نشات گرفته از همین پیام است. پیامی که مسلمین را به دفاع از مظلوم و ایستادن مقابل ظالم فراخوانده است.

امروز اگر کربلایی نباشیم و گوش به فرمان نایب امام زمان عمل نکنیم فردای قیامت چگونه می‌توانیم انتظار شفاعت امام حسین(ع) را داشته باشیم!  

امروز اگر کربلایی باشیم هنر است




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]