سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::




چندین سال پیش مردم ایران با درک پیام عاشورا و تاسی به امام حسین(ع) توانستند انقلابی اسلامی را به رهبری امام روح‏الله در ایران به پیروزی برسانند و به تمام ملت‌های جهان نشان دهند می‌شود و می‌توانیم.

یکی از برنامه‌های انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، صادر کردن پیام آن به تمامی نقاط جهان بود. باید به گوش جهانیان می‌رسید که مقابل ظلم و استعمار باید ایستاد و فریاد هیهات من الذله سر داد.

حرکت امروز نهضت‌های مقاومت در جهان و مقابله آنان با ظلم و زور نشان دهنده صدور موفقیت آمیز این پیام می‌باشد. اگر امروز حزب الله لبنان، حماس و یا گروه‌های مقاومت در عراق مشغول مبارزه با امریکا و اسرائیل هستند تنها بدلیل درک پیام عاشورا و رسیدن صدای انقلاب اسلامی ایران به گوش آن‌هاست.

اما در این میان سران عرب هم از این اتفاق بسیار هراسان هستند چرا که به خوبی می‌دانند اگر این نهضت‌های مقاومت در کشورهای عربی ریشه کند قطعا آنان که جیره خوار امریکا و اروپا هستند دیگر جایگاهی بین ملت خود نخواهند داشت. هرچند اکنون نیز با این موضع گیری‏های ذلت بار آنان در مقابل فجایع غزه در کشورهای خود جایگاهی ندارند. یکی از دلایلی که سران کشورهای عربی از مقاومت‌های حماس در غزه حمایت نمی‌کنند نیز به همین خاطر است.

متاسفانه برخی مواقع نیز مشاهد می‌شود بعضی از هموطنان ایرانی نیز بصورت ناآگاهانه حرکت‌های نهضت‌های مقاومت در عراق و فلسطین و لبنان را زیر سئوال می‌برند و با حمایت‏های ایران از حزب الله لبنان مخالفت می‏کنند که باید به عزیزان گفت مجاهیدن حزب الله خود را محافظان جمهوری اسلامی ایران و استانی از استان‏های ایران می‏دانند.

 اخیرا نیز شایعه کرده‏اند فلسطینی‌هایی که ناصبی هستند چه دلیلی دارد که ما به آنان کمک کنیم که باید به این برادران و خواهران پاسخ داد که مجاهدین حماس شافعی و بعضا هم شیعه هستند و حتی به گفته برخی از فرماندهان این گروه اگر آنها زودتر پی به پیام و نهضت امام حسین(ع) برده بودند قطعا کار اسرائیل را سال‌ها پیش یک‌سره می‌کردند. البته از بعد دیگری هم اگر به قضیه نگاه کنیم در آیین و مذهب ماست که حتی ستم بر یک زن یهودی نیز قابل تحمل نیست و حال اینکه این مجاهدین مسلمان هستند.

آن چیزی که به راحتی می‏توان از مقاومت‏های حماس در غزه دریافت آن است که مجاهدین حماس قطعا در فلسطین پیروز خواهند شد و روسیاهی برای سران عرب و مخالفین صدور پیام انقلاب اسلامی ایران خواهد ماند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]