سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::




دوباره افراد مرتد وابسته به جبهه اصلاحات به اصفهان آمدند و شروع به اهانت به مقدسات مسلمانان نمودند. دفعه قبل عبدالله رمضان زاده آمد و پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را زیر سئوال برد و این بار مجتهد شبستری.

مجتهد شبستری در سخنرانی خود در دفتر حزب مشارکت در اصفهان عصمت پیامبر و همچنین آسمانی بودن قرآنی و از جانب خداوند بودن آن را زیر سئوال برده و این مقدسات را به تمسخر گرفت. زمانی که شبستری در این مکان سخن می گفت و امامان را افرادی گناهکار خطاب می کرد، مستمعین محترم! که از فعالین جبهه اصلاحات در شهر بودند نیز مانند بز اخوش فقط سر تکان می دادند و خزعبلات او را تایید می کردند.

از دفتر جبهه مشارکت انتظار بیش از این هم نباید داشت اما اینان پا را فراتر از حد گذاشته و در دانشگاه صنعتی نیز تریبونی برای سخنرانی او تدارک دیدند تا همان چرندیات را تحویل دانشجویان هم بدهد که الحمدالله دانشجویان آگاه نیز ساکت ننشستند و نسبت به این اهانت ها پاسخی قاطع و دندان شکن دادند تا جایی که دفتر انجمن اسلامی( برگزار کننده مراسم) توسط حراست دانشگاه پلمب شد و دکتر قربانی(ریاست دانشگاه صنعتی) نیز بخاطر موافقت با این جلسه از دانشجویان عذرخواهی کرد.

با کمی دقت و توجه متوجه خواهیم شد که این سخنرانی خودجوش نبوده و دقیقا بعد از مطرح شدن مجدد حرف های التقاطی آغاجری در منزل عبدالله نوری، انجام گرفته است و ریشه بسیاری از سخنان شبستری را می توان در آغاجری جستجو کرد. البته شبستری در افکار خود از سروش نیز خط گرفته بود اما مشخصا می بینیم که اینان حرکتی طراحی شده را آغاز نموده اند.

باید تاسف خورد که برنامه ای تحت عنوان «اخلاق در سیره نبوی» برگزار و چنین سخنانی در آن مطرح شود. هرچند در مسلمان بودن خیلی از برداران و خواهران(!) جبهه اصلاحات شک هست اما آیا اینان حتی حرمت لباس پیامبر که پوشیده اند را هم نمی خواهند نگه دارند؟آیا شرم ندارند در لباس پیامبر و در آستانه سالروز رحلت پیامبر بنشینند و به چنین سخنانی گوش دهند؟ شیخ عباسعلی روحانی رئیس این دفتر چگونه خود را مبلغ دین می داند و اجازه می دهد این سخنرانی اینگونه برگزار شود؟

در روزهایی که همه مسلمانان در پی مجلسی برای در سوگ نشستن و شنیدن فضایل اخلاقی پیامبر هستند، اینان مراسم با نام پیامبر برگزار می کنند و در آن به شخصیت و عصمت ایشان اهانت می کنند.

این حرکت و اهانت ها از سوی این طیف، ماهیت اصلاح طلبان را بیشتر مشخص می کند و قطعا بی پاسخ نیز نخواهد ماند. همانگونه که دانشجویان فهمیم و آگاه دانشگاه صنعتی اصفهان تحصن نموده اند و خواستار برخورد با چنین افرادی هستند بقیه مسلمین نیز نباید ساکت بنشینند.

سخنان شبستری هیچ تفاوتی با کاریکاتورهای دانمارکی ندارد. نباید در مقابل این افراد ساکت بود چرا که اگر مسلمانان روزی از اعتقادات خود کوتاه بیایند قطعا در آن روز ذلت بر عزت آنان چیره شده است. فلذا از کلیه وبلاگنویسان مسلمان تقاضا می کنم با یادداشت های خود در جهت آگاه سازی مردم گامی موثر بردارند.

فایل های صوتی سخنرانی وی در جبهه مشارکت( در پی تکذیب وی این فایل ها در اینجا و فایل صوتی سخنرانی وی در دانشگاه صنعتی در خبرگزاری فارس منتشر شد)
فایل 01        فایل 02

در همین رابطه بخوانید:
هتاکی های بی شرمانه سخنران جلسات اصلاح طلبان به ساحت پیامبر اعظم (ص)

دفتر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان پلمب شد
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان تحصن می‌کنند
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بیانیه صادر کردند
مجتهد شبستری، به دانشگاه ما هم میایی!؟
آقای خاتمی، چرا ضد انقلاب، ضد اسلام و تشیع و صهیونیست ها حامی شما هستند!؟
اعضای سابق انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان بیانیه صادر کردند
ادامه تجمع دانشجویان اصفهانی در واکنش به سخنان شبستری




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]