سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



در فضایی که رقبای محمود احمدی‏نژاد رئیس جمهور کنونی و کاندیدای دوره دهم ریاست جمهوری و انشاالله ریاست جمهوری آینده ( بلند صلوات ) درست کرده‏اند و دائما عملکرد دولت نهم را صفر می‏دانند و زبانشان برای دولت به فحش و ناسزا باز می‏شود، حرکتی وبلاگی از طرف مدیر سایت بچه‏های قلم راه افتاد شاید این عزیزان اخلاق تبلیغات را بیاموزند و کمی هم دین را در سیاست‏شان دخیل کنند.

من نیز در درجه اول به رسم "لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق" ابتدا از خدمات دولت نهم در این چهارسال تشکر می‌کنم. از دولت نهم تشکر می‌کنم که فضایی را آماده کرد که تمامی کاندیداها در این دور با شعار گفتمان امام خمینی (ره) وارد عرصه رقابت شوند.

و اما چرا به محمود احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛

به احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛
زیرا خود درد کشیده است و سطح زندگی خویش را در حد قشر ضعیف جامعه قرار داده است تا مبادا از سر شکم سیری فراموش نکند چه کسانی ولی نعمت او هستند و او چگونه و با رای چه قشری بر مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران نشسته است.

به احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛
زیرا او بود که با توسل بر حضرت ولیعصر (عج ) توانست اقتدار بر باد رفته کشور را دوباره بازگرداند و ایران را بعنوان کشوری اسلامی در صدر قدرت سیاسی جهان بنشاند.

به احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛
زیرا دولت او بود که به سراسر کشور سفر کرد و مشکلات مردم را از نزدیک دید. همان مشکلاتی که ممکن بود بدون این سفرهای استانی هیچگاه به گوش دولت نرسد و رئیس جمهور را در تصمیم گیری‌ها به خطا بیاندازد.

به احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛
زیرا او بود که با تاسی از امیرالمومنین(ع) دست غارتگران را از بیت المال کوتاه کرد و نگذاشت آنان همچون گذشته بیت المال را جزء اموال شخصی خود بدانند.

به احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛
زیرا حاضر نشد منافع ملی را به منافع احزاب و گروه‌ها بفروشد و بر سر اقتدار ملی معامله کند.

به احمدی‌نژاد رای می‌دهم؛
زیرا آمریکا و اسرائیل و همفکرانشان در ایران معتقدند هرکسی رئیس جمهور شود غیر از احمدی‌نژاد.

 

من نیز دوستان زیر به نوشتن و گسترش این موج وبلاگی دعوت می‌کنم:

مدیر پارسی بلاگ -- سیب خوشبو -- دریای دل -- یک وجب دل -- فصل انتظار -- بنده عشق -- یگان -- شهری در اسمان  -- مجاهد مجازی -- بسیجی سیاسی -- شجره طیبه -- شهسوار دل -- جانم فدای رهبر -- شلمچه 





نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]