سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



88/3/18 3:14 ع

مناظره دیشب بین مبرحسین موسوی و مهدی کروبی مناظره بسیار دیدنی بود. از مسائلی که باعث دیدنی شدن این برنامه شد قانون گریزی و محاکمه غیابی محمود احمدی‌نژاد بود که باعث شد بسیاری حقایق برای مردم مشخص شود و این دو نفر از پوست گوسفند بیرون بیایند و ماهیت اصلی خود را نشان دهند.

مسئله قانون گریزی در این مناظره آن چنان هویدا و آشکار بود که بسیاری از حامیان میرحسین موسوی در مناظره های خیابانی پاسخی برای این مسئله نداشتند و این تخلف را با تخلف‌های خیالی محمود احمدی‌نژاد مقایسه می‌کردند و چنین عنوان می‌کردند که اگر موسوی تخلف کرده خب احمدی‌نژاد هم قبلا تخلف کرده است.

اگرچه آنان مصداقی برای این تخلف نداشتند و به شنیده‌ها استناد می‌کردند اما باید توجه داشت حتی اگر احمدی‌نژاد هم تخلف کرده چنین مجوزی برای بقیه صادر نمی‌شود. از طرفی دیگر مگر احمدی‌نژاد ملاک است؟

مسئله دیگر محاکمه غیابی احمدی‌نژاد بود. این دو عزیز که در کمال بی شرمی احمدی‌نژاد را محاکمه می‌کردند ای کاش این سخنان زیبا! و با صداقت! را جلوی شخص احمدی‌نژاد می‌زدند.

البته پاسخ این قضیه روشن است. این افراد اگر جلوی احمدی‌نژاد این سخنان را مطرح می‌کردند او نیز پاسخ‌های قاطعی برای این مسائل داشت.چطور شد این برادران این اسناد و مدارک دیشب یک دفعه بخاطر آوردند؟ آیا قبلا در دسترس نداشتند؟

البته از طرفی هم برای احمدی‌نژاد خوشحالم که بسیاری از گناهان او با این تهمت‌ها ریخته شد و اگر در این انتخابات رای هم نیاورد باز هم به نفع او تمام می‌شود چرا که هم پیرو امام علی(ع) بود و دست درازان به بیت المال را افشا کرد و هم گناهان او با این تهمت‌ها و غیبت‌ها ریخته شد.

در پایان سخنی نیز با حجه الاسلام کروبی! برادر عزیز جناب آقای کروبی لطفا اگر بار دیگر در چنین برنامه‌هایی شرکت کردید .و متنی برای شما آماده کردند یک بار قبل از برنامه مطالعه بفرمایید که باعث خسته شدن بینندگان نشوید.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]