سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



خرداد، ماه خاطره‌ها و دارای فراز نشیب، حادثه‌ها و ماجراها ست که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و زمینه ساز وقایع سرنوشت سازی بوده و جریانات حیاتی را در کشور رقم زده است.

امام خمینی که در سال 57 با استقبال کم نظیر مردمی وارد میهن اسلامی گردیده و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم نمود در 14 خرداد 68 در استقبال مشابهی به دیار ابدی شتافت و در کمال یاس و ناامیدی خواص و عوام، یکی از معجزات قرن در 15 خرداد بلافاصله پس از رحلت یار سفر کرده بوقوع پیوست و مقام معظم رهبری سکان سفینه انقلاب را بر دست گرفتند و انشاالله به دست توانای معظم له تقدیم صاحب الامر می‌گردد.

رهبر فرزانه انقلاب همانند امام خمینی همواره کشور را به گونه‌ای رهبری و هدایت کردند که نه در داخل اختلافات بنیادی ایجاد شود و نه در خارج کسی جرات تعرض به این اب و خاک را داشته باشد. طبق اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، غربی‌ها بارها در برابر ایران آرایش نظامی گرفتند اما با درایت رهبری بود که نتوانستند کوچکترین جسارتی داشته باشند.

در این دوره انتخابات هم ایشان از ماه‌ها قبل تذکرات مکرر می‌دادند و نامزدها را از ایجاد تنش در کشور نهی می‌کردند. در مقطعی نسبت به تبلیغات زودهنگام انتقاد کردند. در مقطعی دیگر کار به جایی رسید که ایشان صراحتا داشتن اخلاق انتخاباتی و حفظ دین را متذکر شدند.

اما عده‌ای از آقایان گوششان بدهکار این حرف‌ها نبود و کار خود را می‌کردند. کار را به جایی رساندند که مقام معظم رهبری شخصا در خطبه‌های نماز جمعه مسائل را برای مردم باز کردند. قلب ایشان را به درد آوردند.

همان‌هایی ادعای قانون مداری و پیروی از ولایت داشتند امروز باعث رنجیده خاطر شدن حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حق ایشان شدند.

البته باز هم بدلیل وجود چنین مقام معنوی و قانونی در کشور باعث شد ناآرامی‌ها در کشور خاتمه پیدا کند. هر چند این ناآرامی‌ها مدت کوتاهی به طول انجامید که آن هم برای شناخته شدن چهره واقعی بعضی افراد برای مردم خوب بود، اما باز هم اگر چنین ولی در جامعه نداشتیم مطمئنا کار بسیار خراب شده و معلوم نبود کشور به کدام سمت حرکت می‌کرد.

همیشه کوفیان را لعن می‌کنیم که چرا امام را تنها گذاشتند و امروز به چشم خود می‌بینیم عده‌ای چگونه این کار را انجام می‌دهند. چگونه عده‌ای در کمال وقاحت سخنان رهبر فرزانه انقلاب را که همگان را پدرانه نصیحت کردند را فصل الخطاب نمی‌دانند و همچنان به عمل خود ادامه می‌دهند.

اینگونه انتظار ظهور امام زمان(عج) را می‌کشیم؟




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]