سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



 

آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده بلکه غیرخودی اند.

به گزارش رسا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی، بنیاد تعاون، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و هوافضای سپاه، خط امام را خط واقعی اسلام برشمرد و گفت: باید نسبت به مبانی نظام و اصول خط امام که خط واقعی اسلام است شناخت داشته باشیم و مواظب باشیم که خط ایشان که همان روح اسلام است لطمه نخورد.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به برخی اظهارنظرها افزود: کسانی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده غیرخودی اند و باید حواسمان جمع باشد.وی خاطرنشان کرد: شما که ادعای خط امام می کنید، امام راحل در کدام سخنرانی خود از اسلام ده بار سخن نگفت و از ایران نام برد؛ ما که پیرو او هستیم باید همان روش را ادامه دهیم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه به ما عزت بخشیده، اسلام است، تصریح کرد: ایران در زمان رژیم پهلوی هم بود، آنها طرفدار ناسیونالیسم و ملی گرایی بودند؛ حالا ما باید همان شعارها را زنده کنیم؟ پس اسلام و انقلاب چه شد؟
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی اظهار داشت: برخی ها می گویند نسبت به احکام اسلام سست شویم اینها که مهم نیست! سؤال این است که پس چه چیزی مهم است! ملت برای اینها جان داده اند.

وی ادامه داد: باید حواسمان جمع شود چرا که انحراف از اینجا شروع می شود، اصول فراموش نشود، اصول یعنی تابع رهبر و ولایت فقیه و در این اصول شرایط زمان و تصمیمات سیاسی نمی تواند تغییر ایجاد کند و تا ظهور امام زمان این اصول خواهد بود.
نسبت به اصول اسلام با کسی شوخی نداریم

آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: مردم ما بر سر عقاید و اصول خود صدها هزار شهید داده اند ما بر سر این عقاید معامله نمی کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما اسلام را می خواهیم و هرکس اسلام را بخواهد خدمتگزار او هستیم و در این مسیر با کسی عقد اخوت نبستیم، هرکس از اسلام کج برود، ردش می کنیم.

آیت الله مصباح یزدی در ادامه به فتنه بعد از انتخابات سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: باید سالها بگذرد تا معلوم شود که چه خطری برای اسلام و ایران بود و خداوند چگونه این خطر را از سر اسلام و ملت ایران رفع کرد.

فتنه تمام نشده است
وی با بیان اینکه نباید بگوییم فتنه تمام شده است اظهار داشتند: هنوز کسانی در سایت هایشان می نویسند، که حکومت امام، حکومت دیکتاتوری بود و ما طرفدار پلورالیسم سیاسی هستیم.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: صریحا می گویند ما به جای جمهوری اسلامی؛ جمهوری ایرانی می خواهیم.
آیت الله مصباح یزدی گفت: امروز آن فتنه تمام شده، فردا نوبت فتنه دیگر و آزمایشی جدید در کلاس های بالاتر، نباید خیال کنیم کسی که چند روزی برای اسلام و کشور زحمت کشید تضمین شده است، باید تا آخر پشت سر رهبری باشیم تا منحرف نشویم.

 

نویسنده : هادی حق جو




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]