سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



در فضای کنونی کشور، دشمن بیش از گذشته فعال شده است و در صدد است برای دسترسی به هدف خود به هر طریقی فعالیت خود را گسترش دهد.

یکی از مواردی که دشمن بدنبال آن است و تا حدودی هم توانسته آن را اجرایی سازد نفوذ به داخل بدنه نظام جمهوری اسلامی و ایجاد شکاف میان مسئولین کشور است.

دشمن قسم خورده این نظام و ملت با استفاده از سادگی و خامی برخی مسئولین، آنان را به راحتی علیه یکدیگر تحریک می‌کند. برای اثبات این ادعا میتوان به صحبت‌های بهزاد نبوی در همین خصوص اشاره کرد که گفته است باید کاری کاری کنیم تا این دولت توسط همین مجلس ساقط شود.

وقتی از یک طرف این اختلافات میان خادمان ملت به هر دلیلی اوج می‌گیرد و عده‌ای در بدنه دولت و مجلس که قطعا از عوامل نفوذی دشمن هستند، به آن دامن می‌زنند و از طرف دیگر اطلاع رسانی بسیار ضعیفی از طرح هدفمند کردن یارانه‌ها صورت می‌گیرد نباید از مردم انتظار داشت نسبت به طرح اقتصادی دولت دید خوبی داشته باشند.

این اطلاع رسانی ضعیف مربوط به دولت هم هست چرا که هنوز نتوانسته طرح برای مردم عادی توضیح دهد. دولت باید به یاد داشته باشد بخش اعظمی از آراء خود را از طریق مردم در شهرهای کوچک و روستاها جذب کرده است.

 امروز اگر برخی مطبوعات در داخل کشور همواره بدنبال سیاه‌نمایی اوضاع کشور هستند، وظیفه ماست که نشان دهیم هدف اصلی طرح هدفمند کردن ایجاد رفاه برای مردم است. برای مردمی که بدنبال قاچاق و رانت خواری نبوده‌اند و نیستند.

برخی از مردم تصور می‌کنند بنزین و بقیه کالاهای مورد نیاز بعد از اجرا شدن طرح به یک باره گران می‌شود که این فکر ناشی از همان اطلاع رسانی ناصحیح است. باید همه بدانند طرح یک طرح 5 ساله است.

اگر مردم بدانند دشمن از همین الان مشغول سازماندهی اراذل و اوباش برای اغتشاشات خیابانی است مطمئنا برای صحیح اجرا شدن طرح تلاش می‌کنند و با جلوگیری از گسترش شایعات فضا را ملتهب نمی‌کنند.

در هرکاری اگر مردم اعتماد و اطمینان داشتند دولت هم با فکری راحت می‌تواند در اجرا موفق باشد و مطمئنا اعتماد و اطمینان مردم منوط به اطلاع داشتن از اوضاع کشور است. 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]