سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



در خبرها آمده است ملک عبدالله، پادشاه عربستان طی اقدامی «دوید روزن» از خاخام صهیونیست اسرائیلی را بعنوان مشاور خود در مرکز بین المللی گفت‌وگو بین ادیان و فرهنگ‌ها در اتریش انتخاب کرده است.

اگرچه برخی معتقدند این اقدام پادشاه عربستان بی سابقه بوده است اما با تامل بر احوالات این قوم غاصب به راحتی متوجه می شویم که پدران این پادشاه سعودی نیز مشاورانی از قوم یهود داشته اند؛ یهودی که در قرآن از آن ها به عنوان بزرگترین دشمن مسلمین معرفی شده اند.

خداوند در سوره مائده آیه 82به صراحت فرموده است : لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا یعنی ای مسلمانان اگر تحقیق کردید متوجه می شوید دشمن شما اول یهود و بعد مشرکین هستند. ( در این جمله "ل" اول و "ن" آخر کلمه لتجدن برای تاکید بسیار می باشد. )

با تحقیق در تاریخ اسلام خواهیم دید که یهود از ابتدا قصد مبارزه با اسلام داشته است و در این راه تعداد زیادی از رهبران دین را شهید کرده اند از حضرت محمد (ص) پیامبر خدا تا یک به یک امامان.

تاریخ نشان داده است حکومت معاویه در بین یهودیان شام شکل گرفت و هدایت شد و اگر روزی مردم کوفه مقابل امام خود در کربلا ایستادند و امام حسین را شهید کردند و آنطور با اهل بیت امام رفتار کردند، مطمئنا تحت تاثیر افکار یهود قرار گرفتند.  یهودیان که ظاهرا ایمان آوردند اما با ایمان ظاهری خود فقط قصد داشتند در بین مسلمین نفوذ کنند و دین را به انحراف ببرند.

تاریخ نشان داده است بهاییت ساخته و پرداخته ساسون های یهودی بغداد بوده است که در بوشهر تجارت پارچه داشته اند. آنان از سادگی علی محمد باب استفاده کرده و شالوده این فرقه ضاله را پایه ریزی کرده و این فرقه ضاله فعالیت خود را با علی محمد شروع کرد و در آخر نیز رهبران فرقه ضاله بهاییت سرسپردگی خود را علنا به یهود و صهیونیست ها نشان دادند و در اسرائیل مستقر شدند.

پس اگر امروز پادشاه عربستان از بین خاخام های صهیونیست مشاوری انتخاب می کند نباید عجیب باشد. البته بی عقلی است که بگوییم ملک عبدالله به تازگی چنین مشاوری انتخاب کرده است. قطعا ملک عبدالله و پدران او از ابتدای حکومتشان از مشورت های خاخام های صهیونیست بهره برده اند و در راستای ضربه زدن به مسلمین و دین خدا گام ها برداشته اند.

سیاست های عربستان سعودی خود گواه روشنی بر این ادعا است.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]