سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/7/7 1:25 ص

 

 الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابیطالب

سُبْحَانَ الْإِلَهِ الْجَلِیلِ سُبْحَانَ مَنْ لا یَنْبَغِى التَّسْبِیحُ إِلا لَهُ سُبْحَانَ الْأَعَزِّ الْأَکْرَمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْعِزَّ وَ هُوَ لَهُ أَهْل

 وظیفه امروز ما و سنگر امروز ما بی شک همان وظیفه و سنگر دیروز رزمندگان اسلام است. و البته توکل بر خدا و دعا را نباید فراموش کنیم باید یقین بدانیم که تنها سلاح ما دعاست و باید دست به دامان امام زمان(عج) شویم. باید از این تفکر که ما داریم کار را انجام می دهیم توبه کنیم.
اینکه ما بتوانیم در این محیط مجازی که هیچ قاعده و قانونی ندارد تاثیر بگذاریم بدون توکل بر خدا و توجهات ویژه حضرت صاحب الزمان(عج) امکان ندارد.
دو سه روزی بود ذهن بنده مشغول و ناراحت از کناره گیری اجباری از این محیط بود و راه کار هم پیدا نمی شد. تا دست به دامان امام زمان و شهدا شدم و الحمدالله مسئله حل شد.
انشاالله که به فضل پروردگار بتوان سنگر جهاد و مبارزه را حفظ کرد. به قول بزرگی جهاد بدون تفکر ارزشی ندارد و باید متفکرانه ادامه داد.

دوستدان بزرگوارم اطلاع دارند که هم اکنو ن رسالتی که بر دوش ما گذاشته شده است کمتر از رسالت  پدران ما نیست چنانچه برای آنان این گونه بوده است.
اما با کمی تفاوت و تمایز.با این شعر میتوان این تفکر را به مخاطبین خود  بیان نمایم.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم          موجیم که آسوده گی ما عدم ماست

 اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و المستشهدین بین یدیه.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]