سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



در عملیات طریق‏القدس که به آزاد سازی بستان منجر شد، علیرغم تلفات و خسارات سنگینی که به رژیم بعث عراق وارد آمد، تعداد زیادی از رزمندگان اسلام در جریان این عملیات بزرگ به فیض عظمای شهادت نائل آمدند. عملیات به پایان رسید و تعدادی از فرماندهان تیپ‏ها و گردانها به قرارگاه آمدند و گفتند که ما می‏خواهیم از این پس تیربارچی، آرپی جی زن، تک تیرانداز و ... باشیم و دیگر طاقت نداریم که فرمانده تیپ یا گردان باشیم. وقتی علت را از آنها جویا شدیم اعلام کردند که نمی‏توانند مسئولیت خون رزمندگان را که در میادین نبرد به شهادت می رسند برعهده بگیرند!
خیلی تلاش کردیم که این دوستان را قانع کنیم که به مقرهای خود برگردند و یگانهای خود را هدایت کنند اما آنها راضی نمی‏شدند تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتیم فرصتی را از دفتر حضرت امام خمینی (ره) بگیریم و بچه‏ها را پیش امام (ره) ببریم. توفیق حاصل شد و خیلی زود به زیارت امام رفتیم. ماجرا را برای ایشان گفتیم و منتظر رهنمودهای معظم له شدیم.
حضرت امام (ره) شروع به صحبت با فرماندهان کردند و گفتند :« فرمانده کل قوا خداست، اسماء شهدای شما از قبل در لوح محفوظ الهی ثبت شده است. شما بروید با اطمینان و تدبیر طرح ریزی عملیاتی کنید و پس از آن نگران نباشید چند نفر را کشتید و یا چند نفر از شما کشته شد.»
بچه ها با شنیدن حرفهای مولا و مقتدایشان با اطمینان قلبی و گام‏های استوار به یگانهای خود بازگشتند و به هدایت و فرماندهی رده های تحت امر خود پرداختند.

به نقل از سرلشکرپاسدار سید رحیم صفوی




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]