سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



دو روز از نمایشگاه قرآن در اصفهان می گذرد. غرفه داران در نمایشگاه جایگاه خود را پیدا کرده اند. عده ای از غرفه داران در فضای های وسیع مشغول پشه پرادان و عده ای هم در فضاهای کوچک وقت سر خاریدن ندارند. و دائما پاسخگوی بازدیدکنندگان محترم از غرفه شان هستند.

در این میان برخی غرفه ها مانند غرفه آل البیت علاوه بر اینکه فعالیت قرآنی بالایی انجام نمی دهد در برخی مواقع نیز در راستای ترویج قمار بازی عرصه را برای بازدیدکنندگان باز گذاشته است. برای اثبات این گفته می توانید به عکس های گرفته شد نگاه کنید.    عکس اول     عکس دوم
در اینجا این سئوال پیش می آید که یک موسسه پر و سر و صدا مانند آل البیت که اینگونه عمل می کند و در سالهای گذشته نیز فعالیت چشمگیری نداشته است چرا باید غرفه ای با این وسعت ( 60 متر) داشته باشد و دفتر توسعه وبلاگ دینی با این همه فعالیت در زمینه ترویج معارف دینی باید غرفه ای با فضای 12 متر تازه آن هم به ضرب سماجت وبلاگ نویسان دلسوز فعالیت کند.
البته امیدواریم مسئولینی کمی گزیده شوند فکری کنند و چاره ای بیاندیشند.

پی نوشت:
گذشته از این حرف ها لازم است تا اینجای کار از زحمات برادران  مهدی(بچه های قلم) ، سیدعلیرضا و حسین707 در غرفه بچه های قلم و خواهران قلم نیقاصدک(صفحه بیست و یک) و پاکروان در غرفه دفتر توسعه وبلاگ دینی تقدیر و تشکر کنم.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]