سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/5/3 2:28 ع

شیعیان بعد از هزار سال با همراهی شصت زعیم توانستند انقلاب اسلامی را محقق سازند و امروز با زعامت نفر شصت و یکم (مقام معظم رهبری) این انقلاب را یاری می‌نمایند.

 دشمنان این انقلاب هیچ وقت راضی نخواهند شد که این انقلاب اسلامی جهانی شود به همین خاطر ما را در 360 درجه محاصره نظامی کرده‌اند و از سه طریق سه اهرم فشار به نام:

 1- حقوق بشر و نقض آن                       2-حمایت از تروریسم                         3- پرونده هسته‌ای 

ما را در تنگنا قرار داده‌اند.دلایل این حرکت دشمن هم اعلام هشدار به انقلاب اسلامی است که مبادا انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران راه پیدا کند.

 از زمانی که ما دست از خواسته‌های جهانی برداشته‌ایم نهضت جهانی در نظر مردم به یک موضوع رویایی تبدیل شده است. زمانی امام خمینی(ره) صبح تا شب نابودی کفر و اسرائیل را فریاد می‌زد و صدا از کسی بر نمی‌آمد اما اگر امروز یک دانشگاهی حرف از نابودی کفر در غرب و اسرائیل بزند دستگاه‌های امنیتی و قضایی او را به دادگاه خواهند کشاند.اگر رئیس جمهور حرف از نابودی اسرائیل بزند داخلی و خارجی با او برخورد می‌کنند. چون ملی گرا شده‌ایم. هرقدر بیشتر به مرزهای ملی نزدیک شویم ضربه پذیری بیشتری خواهیم داشت.

البته این حرکت صاحب دارد و در آخرت نیز اعمال ما معیار انقلاب اسلامی سنجیده خواهد شد چرا که برای این انقلاب حرکت از هزار سال پیش آغاز شده و پرچم آن به دست امام عصر خواهد رسید.

دشمن هم می‌داند روزی مهدی فاطمه(عج) امامت این انقلاب را آشکارا به دست خواهد گرفت برای همین دائما در ساعاتی که در روایات آمده است امام ظهور می‌کنند سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در مسجدالحرام حضور پیدا می‌کنند تا همانجا کار را تمام کنند ولی متاسفانه خیلی از ما شیعیان این موضوع را باور نداریم.

 در نهایت برای تحقق نهضت جهانی اسلام باید ابتدا روند اصولگرایی به معنای قبول 5 اصل و 10 فرع شیعه درعالی ترین درجه محقق شود و همچنین شعارهای جهان شمول دوباره زنده شود چرا که امام عصر فقط امام ما ایرانیان نیست و تا زمانی که شعارها جهانی نشود نمی‌توان موانع ظهور در کل جهان را از بین برد.

 امروز همه جهان تشنه عدالت امام مهدی(عج) است. 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/4/29 6:35 ع

 

قطره ای از جماعت وبلاگ نویس اصفهانی در اعتکاف


نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

اوایل دیماه 1377 و به دنبال التهاب بوجود آمده در سطح جامعه در پی پروژه سنگین قتل های زنجیره ای رئیس وقت سازمان جاسوسی امریکا از بزرگترین حادثه در تاریخ انقلاب ایران در اواسط سال میلادی 1997 خبر داد. با اعلام این خبر روزنامه نگار مصری حسین هیکل در تحسین اجمالی خود در روزنامه الاهرام در مقاله ای با عنوان «بعد از کوزو نوبت ایران است» پیش بینی کرد در تابستان سال 1378 پیمان آتلانتیک شمالی به رهبری آمریکا با همان مدل حمله به کوزو و بدون هماهنگی و تایید شورای امنیت سازمان ملل متحد به ایران حمله کرده و ایران را بالکانیزه کرده و تبدیل به چندین کشور کوچک خواهد نمود.

با گذشت حدود 6 ماه از خبر فوق و با انتشار خبر توقیف روزنامه سلام در روز پنجشنبه 17/4/78 و قبل از اینکه مردم ایران از توقیف روزنامه مورد اشاره آگاه شوند خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران متشنج  شده و با هدایت منابع شبکه جاسوسی سرویس های اطلاعاتی بیگانه تجمع آشوب طلبان در مقابل خوابگاه مذکور به هسته های اولیه یک آشوب اجتماعی تبدیل شده و ارازل و اوباش و سیاسیون در لباس دانشجو ضمن تخریب و برخورد فیزیکی با ماموران نیروی انتظامی  با سر دادن شعارهای ساختار شکنانه و هتاکانه لحظه به لحظه بر ابعاد جغرافیایی و معنوی آشوب دامن زدند.

صبح روز بعد آشوب از پوشش دانشجویی و صنفی خارج شده و با گسترش به سطح شهر و با تحریک ارازل و اوباش در برخی خیابان ها تهران رسید.

روزهای شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم تیرماه علیرغم توسعه فعالیت های نیروی انتظامی و امنیتی در سطح شهرها نه تنها از ابعاد آشوب کم نشده بلکه هر لحظه ضمن گسترش به شهرهای دیگر ابعاد جدیدی نیز پیدا کرد و عملا نیروی انتظامی و امنیتی را با استیصال مواجه می ساخت. آنچه که بیشتر از هر چیزی به استیصال نهادها و ارگان های انتظامی در کنترل بحران کمک می کرد حمایت برخی نفوذیهای دشمن و همچنین استفاده از برخی تریبون ها بود که حتی بصورت آشکار به حمایت از آشوب طلبان برخواسته و اقدامات نیروهای خودی را در کنترل حادثه خنثی می کرد.

روز دوشنبه 21/4/78 مقام معظم رهبری بیاناتی را برای مردم مسلمان ایران اسلامی بویژه جوانان داشتند که تاثیر عمیقی را در برداشت. در همین خصوص صبح روز سه شنبه 22/4/78  شورای هماهنگی تبلیغات پیشنهاد نمود در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری فردا چهارشنبه 23/4/78 در مقابل دانشگاه تهران تجمع برگزار خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بدون آرایش نظامی و صرفا با تکیه بر حضور گسترده و سازماندهی شده بسیجیان ضمن استقرار در تمامی نقاط حساس و حیاتی تهران و با فعالیت های گسترده اطلاعاتی نسبت به شناسایی و دستگیری آشوب گران اقدام نمود.

با حضور مقتدرانه بسیجیان در صحنه در همان لحظه های اولیه و قبل از فرا رسیدن شب بحران فروکش نموده و شهر تهران آرامش اولیه خود را بازیافت و به این ترتیب توطئه دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شده و تمامی تلاش های دشمن اعم از عملیات روانی، تبلیغات و ... در پناه حضور آرمانی بسیجیان خنثی گردید.

آنچه از لابلای اسناد و مدارک به جای مانده از این حادثه مشهود است این است که دشمنان انقلاب اسلامی مصمم بودند با گسترش آشوب های خیابانی و بهم ریختن مدیریت نظام زمینه را برای دخالت نظامی خارجی مهیا سازند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/4/5 1:40 ع

بچه‌های گردان همه در محوطه صبحگاه جمع شده بودند. فرمانده گردان داشت سخنرانی می‌کرد.

_  . . . به پیشنهاد برخی رزمندگان امروز مسابقه طنزی برگزار خواهد شد که ان شاء الله همه برادران در این مسابقه شرکت کنند و . . .

سئوال مسابقه این بود : وقتی شهید شدید دوست دارید به خواب چه کسی بیایید و چرا؟

پچ پچ‌ها شروع شد. هر کسی چیزی می‌گفت. بالاخره پاسخ‌ها جمع آوری شد. یکی از بچه‌های گردان پشت تریبون رفت تا پاسخ‌ها را بخواند.

_ من دوست دارم به خواب جناب فرمانده بیایم و بگویم : بسیجی داریم تا بسیجی! ببین تو ماندی چون بزرگ بودی و رد نمی‌شدی ولی من رفتم . . .  




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/3/14 11:47 ع

خدمت امام رسیدیم و از امام تقاضا کردیم در یکی از ایام عید با مردم دیداری داشته باشند.
اما امام نپذیرفتند.
چند روز بعد از عید امام به خاطر ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شدند.
وقتی به عیادتشان رفتم،
گفتم: «چقدر خوب شد ملاقات با مردم را قبول نکردید چون با توجه به بیماریتان انعکاس خوبی نداشت»
امام فرمودند:
« آنطوری که من فهمیدم تا حالا مثل اینکه یک دست غیبی ما را در کارها هدایت می کند»
و من این جمله امام را عینا یادداشت کردم.

 به نقل از مقام معظم رهیری




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   6   7   8      >