سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



  در پی مراودات معنا دار و مستمر بیت امام(ره) با افراد و احزاب معلوم الحال و عمدتا ضد نظام ، حضرت آیت الله العظمی سیستانی از مراجع  عظام تقلید طی دیدار یکی از فرزندان مرحوم حاج احمد خمینی با ایشان ، بیت امام(ره) را به پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت پشت سر رهبر انقلاب توصیه کردند.

متن خبر به گزارش رجانیوز بدین شرح است :
آیت الله سیستانی در دیداری که یکی از اعضای بیت امام اخیرا با ایشان داشتند توصیه های قابل تاملی را بیان کردند.
به گزارش جهان آیت الله سیستانی در این دیدار با بیان اینکه مسائل ایران را از طریق سایت ها و رسانه های مجازی دنبال می کنند نسبت به برخی اخبار در ایران اظهار نگرانی کردند.
ایشان با تاکید براینکه همواره نسبت به وحدت در کشور باید حساسیت داشت و برای تحقق این مهم تلاش کرد به این عضو بیت امام توصیه کردند که همواره پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

گفته می شود این عضو مهمان به بیت حضرت آیت الله سیستانی، سید علی خمینی بوده است.سال گذشته نیز آیت الله سیستانی، وی را به درس خواندن و پشتیبانی از رهبر انقلاب توصیه کرده بودند.

مدتها است برخی آگاهان سیاسی و دلسوزان انقلاب نسبت به نزدیکی فتنه گران به بیت حضرت امام و سوء استفاده از حرمت این خاندان نزد مردم اظهار نگرانی کرده اند.  

 

 

نویسنده : هادی حق جو




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

89/5/12 3:48 ع

دوران جاهلیت پایان نیافته است. جاهلیت یعنى مقابله‌ى با حق، مقابله‌ى با توحید، مقابله‌ى با حقوق انسان، مقابله‌ى با راهى که خدا براى انسانها در جهت سعادت گشوده است.

این جاهلیت، امروز هم هست؛ با شکل مدرن، با استفاده‌ى از دانش، با استفاده‌ى از فناورى‌هاى پیشرفته، با استفاده‌ى از سلاح هسته‌اى، با استفاده‌ى از انواع تسلیحات براى پر کردن کیسه‌ى صاحبان صنعتهاى مخرب و منهدم کننده‌ى زندگى بشر.

 داستان تسلیحات و هزینه‌هاى نظامى، امروز در دنیا یکى از داستانهاى غم‌انگیز بشریت است. امروز در دنیا کارخانه‌هاى اسلحه‌سازى انواع سلاحها را میسازند، براى اینکه این سلاحها فروش برود.

 در دنیا جنگ ایجاد میکنند، انسانها را به جان هم مى‌اندازند، دولتها را در مقابل هم قرار میدهند، ایجاد تهدید میکنند تا بتوانند فکر خائنانه و طمع خباثت‌آلود خودشان را تأمین و اشباع و ارضاء کنند.

لذا تا وقتى که ابرقدرتها سلسله‌جنبان مسائل جهانى هستند، جنگ در دنیا تمام نمیشود. جنگ براى آنها داراى منافع مادى است. این جنگ، جنگ در راه عدالت نیست. دروغ میگویند آمریکائى‌ها و دیگران که میگویند ما جنگ میکنیم براى اینکه امنیت بدهیم؛ نه، درست عکس این است.

ادامه مطلب...



نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

  امروز هم گذشت ...

 چه کردیم ؟!

امام کاظم علیه السلام فرمودند: از ما نیست کسی که در هر روز خود و اعمالش را محاسبه نکند اگر کار نیک انجام داده از خدا بخواهد که آن را زیاد کند و اگر عمل ناپسندی انجام داده استغفار کند.

 اصول کافی/ج2/ص453

 

 

نویسنده : هادی حق جو




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

89/5/11 9:21 ص

  امام صادق علیه السلام فرمودند :

اعمال نیک و بد انسانها هر صبح بر پیامبر اکرم عرضه می شود پس از اعمال سوء دوری کنید و این است معنای آیه شریفه " اعملوا فسیری الله عملکم و رسوله " مشغول اعمالتان باشید که خدا و رسولش اعمال شما را می بینند

اصول کافی ج1 ص219

 

نویسنده : هادی حق جو

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]


وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ
فِی الأرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ
دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَى لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا
یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئًا وَمَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذَلِکَ فَأُولَئِکَ
هُمُ الْفَاسِقُونَ (55) قرآن کریم - سوره نور


خداوند به کسانى از شما که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‏اند وعده می‏دهد که قطعاً آنان را حکمران روى زمین خواهد کرد ، همانگونه که به پیشینیان آنها خلافت روى زمین را بخشید ؛ و دین و آیینى را که براى آنان پسندیده ، پابرجا و ریشه‏دار خواهد ساخت ؛ و ترسشان را به امنیت و آرامش مبدل مى‏کند ، آنچنان که تنها مرا مى پرستند و چیزى را شریک من نخواهند ساخت. و کسانى که پس از آن کافر شوند، آنها فاسقانند.


سر و جانم به فدای او


میلاد جان جانان ، امید مستضعفان و نوید امن و ایمان ، حضرت مهدی صاحب الزمان بر عاشقان و محبین مبارک باد.

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<      1   2   3   4   5   >>   >