سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



وقتی قوه قضائیه در وظایف خود کوتاهی می‌کند و بجای برخورد سریع و قاطعانه با مفسدین و فتنه گران، تمام تلاش خود را برای دستگیری مسئول بسیج دانشگاه امیرکبیر انجام می‌دهد تا هرچه سریعتر صدای این تشکل دانشجویی را خاموش کند؛
وقتی قوه قضائیه انتظار دانشجویان را برای برخورد توطئه‌گران درک نمی‌کند و امروز و فردا می‌کند؛
وقتی قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده مفسدین، به جرم نگاه نمی‌کند بلکه به پارتی مجرم در دستگاه قضا می‌نگرد؛
وقتی قوه قضائیه هر روز ویران‌تر از روز قبل می‌شود؛
وقتی ...
آن موقع است که باز هم جملات سید مرتضی آوینی را به خاطر می‌آورم:

ای وجدانهای نیم خفته چشم بیداری بگشایید و ای بیداران گوش فرا دهید ، مائیم که بار تاریخ را بر دوش گرفته‌ایم تا جهان را به سرنوشت محتوم خویش برسانیم.
خون سرخ فلقی است که پیش از طلوع خورشید عدالت، بر آسمان تقدیر نشسته است.
یا فالق الاصباح ، ما را در راهی که اینچنین عاشقانه در پیش گرفته ایم یاری فرما!
خون پیکره‌ی حق در طول تاریخ از قلب عاشوراست و اگر حقیقت را بخواهی روز عاشورا هنوز به شب نرسیده است...

 



نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

88/12/16 11:51 ع

این امویان چه خوب خود را هر روز بیش از پیش رسوا می‌کنند؛

 روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را فراموش و 8 مارس را به تقلید از غربی‌ها و فمینیست‌ها بعنوان روز زن می‌گیرند.

مگر نه این است که هر بزرگداشتی پشتوانه و تاریخچه‌ای دارد؛
مگر نه این است که ما با نامگذاری روزها و ایام به دنبال یادکردن از بزرگی هستیم .
در نامگذاری روز زن چه هدفی بالاتر از اینکه می‌خواهیم دخت نبی اکرم(ص) را الگوی زنان عالم قرار دهیم.

اکنون آیا با قبول روز زن در تاریخ 8 مارس که روز اعتراض کارگران زن کارخانه نساجی در نیویورک بوده است، می‌خواهید این روز را جایگزین روز ولادت حضرت زهرا کنید؟ این کار ساده لوحانه نیست؟
شما که به هیچ چیز اعتقاد ندارید،
نمی‌دانید مردم این کشور مسلمان هستند؟

 

اهانت کار شما شده ؟
 بعد از اهانت به فرزند زهرا(س) این بار به خود حضرت زهرا(س) اهانت کردید و نه تنها به ایشان که به آیات قرآن هم اهانت کردید و آیات مربوط به طلاق و دیه را که جزء آیات صریح قرآن است را واپسگرایانه و دارای تبعیض خواندید.

شما را شرم باد که مانند کسانی که در اوایل انقلاب قانون قصاص را غیر انسانی خواندید آیات قرآن را ساده لوحانه زیر سئوال بردند و خشم امام امت را برانگیختند، شما هم منتظر خشم رهبر انقلاب و خروش امت غیور باشید که در آن روز شما را جایی نیست و چه بسا مانند بنی صدر ملعون با لباس زنانه فرار کنید. هرچند بعد از 22 بهمن اینکار هم برای شما کار تازه‌ای نیست!




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

نهم اسفند سال 1381 مصادف با برگزاری دومین انتخابات شوراهای شهر، نکته اساسی در این دوره انتخابات بود که بسیار اعجاب انگیز شد و در واقع سرنوشت ساز در تاریخ گردید که بسیاری از انتخابات بعدی را رقم زد.

انتخابات ریاست جمهوری در سال 76 بسیار بحث انگیز شد و دایره قدرت به نفع جریانی چرخید که از دایره ولایت فقیه و اصول دینی و اسلامی شدن جامعه فاصله داشت و نیروهای ارزشی و انقلابی را متأسف کرد و همین جریان در اسفند سال 78 موفق شد که ابتکار عمل را به دست گیرد و اکثریت مجلس ششم را شکل دهد و همچنین اولین انتخابات شورای شهر را برگزار نماید و اعضای این شورا کاملاً از یک جناح موسوم به دوم خردادی یا مشارکتی ها بودند که مرتب شعار آزادی، جامعه مدنی و غیره را می دادند.

 به عبارتی باید گفت که از دوم خرداد 76 تا اسفند 78 به مدت 2 سال و اندی امور دستگاه های اجرایی در حیطه ریاست جمهوری و امور دستگاه های قانونگذاری اکثریت مجلس ششم را در اختیار گرفتند و روند اداره کشور و سرنوشت جریان نظام بر پایه نظریات این طیف دور می زد و این جریان سیاسی رادیکال افراطی در همین دو سال فتنه هایی را به وجود آورد که در 18 تیرماه سال 78 آثار غم انگیز آن هنوز در دل ها باقی است.

انتخابات نهم اسفند 81 که دومین انتخابات شوراها بود بار دیگر انقلاب اسلامی در حلقه پیروان صمیمی خود قرار گرفت و به جریان های قبلی به صورت قهر آمیز پشت پا زد و نامحرمان و نا اهلان انقلاب که شامل گروه های سیاسی زیاده خواه بودند را از دایره قدرت بیرون راند و در انتخابات دوره هفتم مجلس هم ابتکار عمل را به جریان اصولگرا و وفادار به نظام و انقلاب سپرد و در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 هم ملت به دکتر محموداحمدی نژاد با اکثریت آرا رأی داد و مسیر تحولات را به سمت اهداف اصلی انقلاب اسلامی رقم زد.

نکته اساسی و تاریخی در انتخابات نهم اسفند این بود که اگر جریان های سیاسی خارج از مدار ارزشی از طریق ریاست جمهوری یعنی از بالا خود را به جامعه به نوعی تحمیل کردند، اما در انتخابات نهم اسفند از پایین ترین سطح جامعه بار دیگر نیروهای اصولگرا و ارزشی و وفادار به رهبری و نظام راه ورود پیدا کردند این موفقیت بسیار بزرگی بود که تاریخی شد و به عنوان یک حماسه فراموش نشدنی در تاریخ معاصر خواهد ماند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

در جریان حملات هوایی و زمینی رژیم سعودی به منطقه صعده و کشتار شیعیان بی دفاع این منطقه، اخبار زیادی شنیده و می‌شنویم.
این اخبار برای عده‌ای همچنان غیر قابل تصور است و آن را غیر واقعی می‌دانند که لازم است این افراد به عکس زیر نیم نگاهی بیندازند:

                                      
                                   (روزنامه کیهان روز بکشنبه تاریخ 13 دی ماه 1388)
از این عکس به خوبی می‌توان متوجه شد که این نوع آرایش نظامی اصلا صحیح نیست چرا که هیچ گونه قدرت تدافعی ندارد و براحتی ارتش مقابل قادر به منهدم کردن آن‌ها می‌باشد. اما همانگونه که گفته شد انهدام در صورتی انجام می‌پذیرد که طرف مقابل ارتشی داشته باشد.
و حال که شیعیان و مردم بی دفاع صعده ارتشی ندارند، رژیم سعودی مهمات را با تریلر به این منطقه می‌آورد و با خونسردی بین ادوات تقسیم کرده و با حوصله شیعیان را هدف قرار می‌دهد.
این یعنی نسل کشی شیعیان یمن توسط وهابیون رژیم سعودی! یعنی کشتار مردم بی دفاع!
سازمان ملل که همچنان خواب است و حقوق بشری‌ها نیز این کشتار را اصلا نمی‌بینند...




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

ایستاده بودند و سعی در متقاعد کردن ماموران را داشتند.
می گفتند امروز عاشوراست و باید برای امام گریست.
می گفتند چرا مردم! را می زنید!؟


ناگهان صدای باحسین(ع) بلند شد و به زمین افتاد.


اشتباه نکنید او از جنس آن جماعت! نبود!!
چرا که جماعت "مسجد اعظم"ی همه شروع به تشویق کردند و کف و صوت زدند.

آنها شادمان بودند که یکی از یاران عاشورایی امام زمان(عج) را با چاقو به خون کشیده بودند.


کجایند آنها که بدنبال دیدن درندگی به جنگل می روند!؟ بیایید و توحش واقعی را از این جماعت ببینید...




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >