سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



در دنیا امروز حجم مبادله اطلاعات بسیار بالا بوده و اخبار و گزارشات نقش بسزایی را در دنیای امروزی ایفا می‏کنند. در این میان رسانه‏ها و مطبوعات در جهت اطلاع رسانی و جذب مخاطب با یکدیگر برخواسته و همه روزه و با شیوه‏های نوینی سعی در ایجاد اعتماد و دادن اطلاعات جدید و روزمره به مخاطبین خود دارند.

از آنجایی که مبنای افزایش مخاطبین یک رسانه ابتدا ایجاد اعتماد نسبت به آن است، به همین جهت صهیونیزم جهانی با تشکیل غول‏های خبر رسانی و مطبوعات پر تیراژ با سیاست‏های کاملاً هماهنگ سعی در قبضه کردن افکار و عقاید ملت‍ها را دارند.

به عنوان مثال در امریکا سه شبکه .A.B.C. ، C.B.S  و  N.B.S  در حکم شبکه‏های مادر بوده و دیگر شبکه‏های موجود در امریکا که حدود 700 تا 1100 شبکه می‏باشند تمامی اخبار و گزارشات خبری و اقتصادی و سیاسی خود را از این سه شبکه دریافت می‏کنند. شبکه A.B.C همکاری مداومی با موساد دارد و همیشه صحنه‏هایی از مظلوم نمایی یهود و مظالم هیتلر را به نمایش می‏گذارد تا عواطف مردم امریکا را نسبت به یهودیان تلطیف کند. شبکه N.B.S نیز توسط « فورد سیلورمن » که یک یهودی افراطی است اداره می‏گردد.

جالب توجه این است که کانال‏های تلویزیونی کشورهای عربی نیز بسیاری از تحلیل‏های خبری را از این سه شبکه دریافت می‏کنند. به عنوان نمونه ماهواره «عرب ست» که توسط کشورهای عربی و به خصوص عربستان سعودی با میلیون‏ها دلار هزینه اداره می‏شود آلتی در دست اهداف صهیونیزم جهانی است و روزانه برنامه‏های زیادی را به جهان اسلام تزریق می‏کند.

در مورد مطبوعات نیز روزنامه‏ها و نشریات مختلفی در کشورهای اروپایی و امریکا از جمله روزنامه تایمز و دیلی اکسپرس و بیش از 20 روزنامه و مجله دیگر فقط در کشور انگلستان تحت سلطه و نفوذ صهیونیزم می‏باشد. در کشور آلمان موسسه اشپینگر با تصاحب 30% بازار کل آلمان و نشریه بیل زایتگونگ با 5/5 میلیون نسخه و 8 روزنامه کثیر الانتشار دیگر تحت نفوذ صهیونیزم می‏باشد. از جمله اهداف این روزنامه‏ها تحقر اندیشه نازیسم و سوق دادن مردم آلمان به سوی آشتی با یهودیان می‏باشد.

 

در حال حاضر باید گفت بر تمامی انسان‏های آزاده شناخت توطئه‏ها و افکار و عقاید استکبار جهانی لازم است و باید با شناخت و آگاهی از دشمنان انقلاب اسلامی در جهت خنثی نمدن دسیسه‏های آنان گام برداشت.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

روزی آقا سید روح الله گفتند جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. اما امروز در سالروز 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی همچنان برخی حضرات کمونیست دیروز و اصلاح طلب امروز دم از جدایی دین از سیاست و اندیشه سکولاریزم می زنند. و خواهان حذف شدن کلمه اسلامی هستند. به راستی چرا اینان پیگیر ایم موضوع هستند؟ برای پاسخ به این سئوال باید به سال های قبل از انقلاب بازگردیم. این افراد مانند محمدرضا-خ و بهزاد-ن در آن زمان در گروه های کمونیستی که با رژیم طاغوت مبارزه مسلحانه می کردند عضویت داشتند و خود نیز کمونیست بودند. حتی در یک عملیات نا موفق کمونیست ها همگی قرص سیانور مصرف کردند و همه غیر از بهزاد خان مردند.

وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید این افراد برای سهم خواهی به ظاهر مسلمان شدند و در یک مقطع زمانی آنقدر در این نظام مقدس نفوذ کردند که برای کشور تصمیم گیری می کردند و کشور را به سمت پرتگاه هدایت کردند.

خدایا چه خوب عذابی را 8 سال بر ما نازل کردی تا شاید امروز قدر عافیت را بدانیم.

خدایا چه خوب حیله گران را رسوا کردی و به راستی که تو خیرالماکرین هستی.

و اما سخن آخر؛

زمانی دشمن در مقابل ما بود و فقط کافی بود به سمت روبرو تیر اندازی کنی. اما امروز دشمن با هر لباسی و در هر کسوتی ظاهر می شود و به این راحتی نمی توان او را شناخت. امروزه بهترین راه شناخت دشمن توکل بر خدا و توجه به بیانات نایب ولیعصر (عج)، آقا سید علی است.

به امید ظهور




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/1/7 9:51 ص

امروزه هر چه درخت نظام اسلامی رشد می نماید شکل و نوع تهدید دشمن تغییر می نماید. برای تصمیم گیری و چگونگی واکنش در برابر دشمن باید ابتدا او را شناخت، به اهدافش پی برد و روش های او را در ضربه زدن و رسیدن به اهدافش باز شناخت، همچنان که باید نقاط ضعف و قوت او را مورد مطالعه قرار داد. فرآیند فوق تحت عنوان دشمن شناسی شناخته می شود. نامگذاری هر سال توسط رهبر فرزانه انقلاب هم در همین رابطه انجام می شود و امسال که سال نو آوری و شکوفایی نام گرفته است باید در این راه گام های بیشتری برداریم. البته این دلیل نمی شود که از دیگر مسائل دور شویم.

دشمن برای شکست نظام اسلامی به ترفندهای مختلفی دست خواهد زد. از جمله این ترفندها سوء استفاده از نیروهای داخلی است که آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر اهداف دشمن قرار گرفته، به نظام اسلامی خیانت می کنند. از طرفی دیگر بهره گیری از توان خارجی در قالب معاهدات بین المللی اقدام دیگری است که در این راستا مورد استفاده قرار می دهند.

تضعیف و تخریب باورهای دینی یکی از راهکارهای دشمن است. حفظ هویت فرهنگی و دینی نشانه ای از شخصیت و استقلال ملت هاست. تضعیف آن نشانه وابستگی ملت هاست. اعتقاد به حفظ هویت دینی و دفاع از آن تا پای جان نظام جمهوری اسلامی را بر پا کرد و آن را در برابر تهاجمات گوناگون دشمن، مقاوم و پایدار نمود. اگر دشمن بتواند این اعتقاد را از ذهن مردم بگیرد، مقاومت ها و فداکاری ها هم از بین خواهد رفت و کشور دوباره به زیر بار اجانب خواهد رفت.

تضعیف ارکان نظام اسلامی یکی دیگر از راهکارهای دشمن می باشد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارکان نظام اسلامی با الهام از رهنمودهای رهبری نظام کار خود را دوباره شروع کردند. از جمله اهداف دشمن در جهت براندازی نظام اسلامی، تضعیف و تخریب این ارکان می باشد که نقش مهمی در تداوم نظام اسلامی ایفا می کنند.

سومین راهکار دشمن القای ناکارامدی دین می باشد. القای ناکارامدی دین، از سوژه های مهمی است که در جهت از بین بردن هویت دینی نظام اسلامی توسط بیگانگان در دستور کار قرار گرفته است. طرح شبهاتی در خصوص محدودیت قلمرو احکام دینی و جاودانگی احکام اسلام، نمونه ای از این حرکت دشمن در جهت القای نا کارآمدی دین محسوب می گردد.

اینها نمونه هایی از راه های نفوذ دشمن بود که باید در کنار وظیفه اصلی خویش که نوآوری و شکوفایی در همه مسائل است به انها نیز توجه نمود.

 

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

«امروز آن کسی که بیاید بین مردم و شعارهای انقلاب را مطرح کند مردم به او رأی می‌دهند، مردم او را می‌خواهند»

این جمله کوتاه اما کلیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان نه تنها برای احزاب و گروه‌های سیاسی و تک تک نامزدهای انتخاباتی مجلس هشتم که انتظار اقبال مردم را دارند، راهگشاست بلکه از رمز و راز چرایی حمایت نهادهای مردمی بسیج و سپاه از ایده اصولگرایی و ارزشمداری پرده بر می‌دارد.

 آنچه مسلم است سپاه و بسیج کارکردی فرا جناحی دارند و هرگز خود را دنباله رو هیچ گروه و جریان سیاسی نمی‌دانند و برای همه دوره‌ها و اعصار به خط قرمزی که امام راحل(ره) ترسیم فرموده‌اند پایبند هستند. سپاه پاسداران به هیچ گروهی با هر تابلو و پرچمی اجازه نمی‌دهد وارد این نهاد مقدس و مجموعه تحت امر آن گردیده و آحاد پاسداران و بسیجیان را از ورود به دستجات و گروههای سیاسی باز می‌دارد که این همان سم مهلک است و می‌تواند بازوان قدرتمند ولایت را به ویروس اختلاف آلوده ساخته و خدای ناکرده ضعیف سازد.

اما آنچه تحت عنوان حمایت از تفکر اصولگرایی مطرح می‌گردد با دخالت نظامیان در مسایل سیاسی از جهات عدیده تفاوت ماهوی دارد ولو آنکه برخی گروهها یا چهره‌های سیاسی با انتساب خود به این اندیشه در ذیل حمایت فوق قرار گیرند. همچنانکه مورد حمایت مردم، مسئولان، دلسوزان نظام، نهادهای مردمی و در رأس همه فرماندهی معظم کل قوا قرار می گیرند. این سخن نه بدان معناست که یک گروه خاص با نام مشخص مورد حمایت ویژه این مجموعه‌ها قرار گرفته است بلکه این حمایت علنی و آشکار شامل همه گروهها و چهره‌هاست و کسی از ورود به این جرگه ممنوع نشده است. به عبارت دقیق‌تر، این سپاه و بسیج و سایر نهادهای نظام نیستند که شخص یا گروه و جریانی را در چتر حمایتی خویش قرار داده بلکه آن گروهها و احزاب هستند که خود را در مسیر حرکت انقلاب اسلامی قرار می‌دهند. بدیهی است هر فرد، دسته، جناح و جریانی که بر خلاف مسیر این رود خروشان، پوینده و پرتحرک حرکت کند با موانع مختلفی مواجه خواهد شد که پشت سر همه آنها امواج خروشان افکار عمومی مردم قرار دارد. از این رو ذکر چند نکته به مدعیان دخالت سپاه در مسایل سیاسی به بهانه حمایت از اصولگرایی، لازم و ضروری است.

 1- حمایت یکپارچه و یکدست سپاه از حرکت و روندی که مورد حمایت فرماندهی معظم کل قواست نه تنها این نهاد مقدس را دچار انحراف از مسیر واقعی و رسالت انقلابیش نمی‌کند‌ بلکه بی‌تفاوتی نسبت به این رخداد و پشت کردن به چنین جریانی، سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج را از ماموریت ذاتی خود باز می‌دارد.

2- خواسته آرمانی و هدف اساسی سپاه و مجموعه تحت امر آن این است که همه گروههای سیاسی با قرار دادن خود در راستای آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی، خود را مشمول حمایت‌های ملت شریف ایران و همه نهادهای وابسته به نظام سازند و در چارچوب قانون اساسی و اصول چهارگانه مورد توافق گروههای خودی به انجام فعالیت‌های سیاسی بپردازند. لازمه تحقق این امر در شرایط فعلی پررنگ ساختن مرزهای خودی و غیرخودی است تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، نه کسانی بتوانند از آن طرف به این مجموعه ها نفوذ کنند و نه افرادی با گرایش به نظام سلطه از داخل این گروهها به آن متمایل شوند.

3- با عنایت به مأموریت ذاتی سپاه پاسداران که حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نه مرزهای جغرافیایی کشور ایران است؛ راهبرد دفاعی این نهاد بر اساس نوع تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی ترسیم شده و در شرایط تهدید سیاسی که مخالفان و معاندان نظام قصد نفوذ به لایه‌های درونی کشور را از طریق صندوق‌های رأی دارند، بطور قطع رسالت خانواده بزرگ سپاه و بسیج، بصیرت و آگاهی بخشی در مقابله با این توطئه‌هاست. در شرایطی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «هنگام انتخابات مردم به بصیرت نیاز دارند تا ببینند دشمن در قبال انتخابات چه موضعی اتخاذ نموده، عکس آن عمل کنند» انتظار این است که نیروهای وابسته به بسیج و سپاه نسبت به شناسایی به مواضع دشمن و اقدام لازم پیشتاز باشند. وقتی فرماندهی معظم کل قوا می‌فرمایند: «حساسیت رهبری در انتخابات این است که کسانی که گرایش به نظام سلطه دارند، کسانی که در برابر قدرت ها احساس ضعف می‌کنند و آنها که در مقابل هوچیگری‌های بین‌المللی دچار انفعال هستند به مجلس راه پیدا نکنند»، آیا انتظار این است که سپاه و بسیج چنین حساسیتی نداشته باشند؟

4- مجموعه سپاه و بسیج یک خانواده بزرگ ده میلیون نفری هستند که محصور نمودن آنها به پادگان‌ها تحت این عنوان که نظامی هستند نه در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا قرار دارد و نه به مصلحت منافع ملی و امنیت کشور است. ضمن آنکه این امر به جهت حضور اقشار مختلف بسیج و کارکردهای متفاوت آن در عرصه سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، هنری و ورزشی عملی نیز نخواهد بود.

در این زمینه توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب کاملاً روشن کننده است: «عزیزان من آنچه مهم است. این است که همه آحاد ملت، بخصوص جوانها، بخصوص اعضای بسیج خودشان را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده کنند. دفاع هم همیشه با آلات قهریه نیست. گاهی دفاع با فهمیدن است. شاید یکی از بزرگترین خدماتی که انقلاب به ملت ایران کرد این بود که ذهن‌ها را سیاسی کرد و همه را با مسایل کشور آشنا کرد. این آشنایی، این بصیرت باید روز به روز بیشتر شود اگر این بشود دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.»(5/9/1376)

انتظارات غیرمنطقی

با توجه به نکات فوق و اعلام پایبندی سپاه و بسیج نسبت به ورود نظامیان به مسایل سیاسی– جناحی، هشدارهای حضرت امام(ره) را در این زمینه باید کاملا جدی گرفت اماتوجه به نوع ماموریت سپاه و بسیج نشان می‌دهد که به دلایل ذیل، انتظار عدم حمایت از جریان فکری اصول‌گرایی، انتظار غیرمنطقی است: 

1- انتظار از سپاه و بسیج در محدود شدن به مسایل صرف نظامی و بی‌توجهی نسبت به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، عدم روشنگری و روشن بینی در عرصه سیاسی و نادیده انگاشتن تهدیدات سیاسی دشمن، انتظار به جایی نیست.

2- انتظار عدم اعلام حمایت آشکار سپاه و بسیج از تلاش‌هایی که جهت بازگرداندن انقلاب به مسیر اصلی خود و دفاع از اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب صورت می‌گیرد، توقع مثبت و سودمندی برای ملت مسلمان، نظام جمهوری اسلامی و حفظ انقلاب اسلامی نیست.

3- انتظار عدم آگاهی بخشی نسبت به تلاش‌های دشمن و عوامل مرعوب و سلطه‌پذیر آن جهت نفوذ به مجلس و فقدان بصیرت لازم پیرامون اغراض و اهداف اصلاح طلبان آمریکایی و افراطیونی که سعی دارند با هماهنگی با آن سوی مرزها روند اصولگرایی در کشور را متوقف سازند، انتظاری بیهوده است.

4- انتظار چشم پوشی سپاه و بسیج از تهدیدات سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی که در گذشته برای نظام مخاطرات امنیتی به دنبال داشته و حتی در ماجرای انتخاب بنی‌صدر مشکلات جدی برای نیروهای مسلح که در حال جنگ با نیروهای متجاوز بودند، ایجاد نمود، انتظاری دور از انتظار است.

5- انتظار بی‌توجهی نسبت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و جا ماندن سپاه و بسیج از عدم همراهی با معظم‌له در تعامل و تقابل با گروههای خودی و غیرخودی، انتظار نابجایی است که نه با درایت و بصیرت پاسداران و بسیجیان همخوانی دارد و نه با انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از این مجموعه.

از همین رو، به گروههای سیاسی و شخصیت‌هایی که به نوعی حمایت از اندیشه اصولگرایی را از سوی سپاه پاسداران بر نمی‌تابند توصیه می‌شود به جای نقد این نهاد در اعلام مواضع اصولی خود، خود را به جریان اصلی انقلاب، ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام(ره) نزدیک سازند تا ذیل حمایت این مجموعه و همه نهادهای نظام و دلسوزان کشور قرار گیرند. و البته شرط لازم در این مسیر، وفاداری صادقانه و پایبندی شجاعانه و عالمانه به اصول و ارزش‌های خط امام و رهبری است نه ادعای صرف و تاکتیک تبلیغاتی که در این صورت به ریا کاری و دورویی متهم شده و مصداق این بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی واقع گردند که خطاب به مردم فرمودند: «البته باید هوشیاری بخرج داد، از دورو‌ها و دورنگها و ظاهر و باطن مختلف‌ها بایستی ترسید. خیلی اوقات در طول تاریخ، اسلام از این دو رنگیها یکی نبودن ظاهر و باطن اشخاص ضربه خورده است.»(28/11/86)




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

24 اسفند نزدیک است و به انتخابی دیگر باید پرداخت. انتخاب برای مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل و عظیم الشأن در راس امور قرار دارد. این سخن حضرت امام(ره) بیان کننده جایگاه رفیع و بسیار مهم مجلس شورای اسلامی در نظام سیاسی ایران است. مردم صاحب اصلی این انقلاب هستند و با رای خود مسئولیت ها را به صورت امانت در چارچوب قانون اساسی که برگرفته از اسلام است به افراد می سپارند. این امانتی که مردم می خواهند در 24 اسفند به فرد یا افرادی بسپارند بسیار ارزشمند است. بدیهی است که در فرهنگ اسلامی- ایرانی مردم ما، هرگاه کسی بخواهد امانتی را به دیگری بسپارد، به این نکته بسیار دقت می کند که آیا او به خوبی از این امانت نگهداری می کند یا خدای ناکرده در امانت خیانت می کند. برای آسودگی خیال سابقه فرد و ویژگی ها و شرایط او را بررسی کرده و برای واگذاری امانت تصمیم می گیرد. در بررسی وضعیت فرد کمتر تحت تاثیر حرف های او قرار گرفته و بیشتر به عمل و سابقه رفتاری او توجه می کند. برای انتخابات مجلس شورای اسلامی چنین دقت نظری از سوی تک تک رای دهندگان برای شکل گرفتن یک مجلس قوی و کارآمد ضروری می باشد.


به طور قطع مردم ایران در 24 اسفند برخلاف میل دشمنان و بدخواهان حماسه ای دیگر خواهند آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود. در این انتخابات که پرشور و نشاط خواهد بود بیش از شش هزار نفر داوطلب برای حدود300 کرسی نمایندگی وارد عرصه رقابت، با یکدیگر می شوند. گرایش های سیاسی مختلف و سلایق گوناگون، به صورت جریانی، حزبی، گروهی و یا منفرد در این رقابت حضور دارند.


از ویژگی انتخابات در جوامع امروزی این است که جریان ها، احزاب و گروه های سیاسی و یا افرادی که به صورت مستقل وارد عرصه رقابت می شوند به گونه ای عمل کنند تا رای بیشتری را به دست آورند. برهمین اساس موضوعی به نام تبلیغات انتخاباتی شکل می گیرد و کاندیداها و هواداران آنان به طریق مختلف در این تبلیغات، به دنبال تاثیرگذاری بر روی افکار رای دهندگان و جلب نظر آنان می باشند.


در نظام اسلامی رای هر فرد واجد شرایط، حقی است که برای او منظور شده و از منظر اعتقادی و دینی مکلف به استفاده از آن می باشند. بنابراین انتخابات و رای دادن هم حق است و هم تکلیف. در نگاه تکلیفی به انتخابات، برای هر فرد دارای حق رای دو وظیفه ایجاد می شود: 1- شرکت در انتخابات 2- انتخاب افراد اصلح و شایسته برای واگذاری امانت.


حضور در پای صندوق های رای امری است که مومنان و متدینان همواره به آن اهتمام داشته و با این حضور مشارکت حداکثری را در هر انتخاباتی رقم زده و در انتخابات 24 اسفند نیز ان شاءالله چنین خواهد بود. اما در انتخاب افراد اصلح و شایسته، باید همواره متناسب با هر انتخابات و شرایط مربوط به آن انتخابات دقت نمود. در انتخابات 24 اسفند که در شرایط خاص سیاسی از نظر رقابت بین جریان ها و گروه های سیاسی برگزار می شود و به همین دلیل نتایج این انتخابات با حساسیت بالایی در داخل و خارج مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت، اصلح و شایسته را چه کسی می دانیم؟ در واقع به چه کسی رای بدهیم تا تکلیف خود را به درستی انجام داده باشیم و از حق رای خود درست استفاده کرده باشیم؟ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که امام گونه همواره رهنمودهایشان راهگشای امت بوده، در طول ماه های اخیر مطالب بسیار ارزشمندی را به صورت راهبردی و شفاف در مورد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشته اند. در یکی از سخنرانی های معظم له، بر این نکته تاکید شده که مردم به کسانی رای دهند که هم وغم آنان شعارهای انقلاب باشد. کسانی که تلاش می کنند براساس شعارهای انقلاب عمل کنند و این شعارها را زنده نگه می دارند. این ویژگی، می تواند یک ویژگی کلیدی و اصلی برای کسانی باشد که به دنبال انتخاب اصلح و شایسته هستند. بنابراین از منظر ولایت برای انتخابات در روز 24 اسفند، مردم باید تلاش کنند، بررسی کنند و جست وجو کنند تا از میان تمامی کسانی که وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده اند، آنهایی را شناسایی کنند که با آرمان ها، اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی رابطه ای شفاف و روشن دارند. این امانت یعنی نمایندگی مجلس را باید به افرادی واگذار کرد که نسبت آنان با اسلام، امام(ره)، قانون اساسی، ولایت فقیه و رهبری یک رابطه شفاف باشد. این امانت را باید به افرادی سپرد که با تمام وجود برای حفظ استقلال کشور و بقای جمهوری اسلامی و تامین آزادی های مشروع تلاش می کنند. کسانی اصلح هستند که عدالتخواهی به عنوان مهم ترین شعار انقلاب اسلامی در شعار و عمل آنان برجسته باشد و این مولفه اساسی در شخصیت آنان به یک باور تبدیل شده باشد. کسانی اصلح هستند که خود را خادم مردم دانسته، دردآشنا باشند و با حضور در مجلس به دنبال حل مشکلات کشور و مردم باشند. کسانی اصلح هستند که روحیه استکبارستیزی داشته و در برابر نظام سلطه هوشیار بوده و مرعوب تهدیدات دشمن نمی شوند. تمامی این ویژگی ها را می توان در یک کلمه خلاصه کرد و آن کلمه به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری این است که یک نماینده مجلس باید به معنای دقیق کلمه انقلابی باشد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   11   12   13      >