سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



با نگاهی دقیق به اطرافیان میرحسین موسوی افراد با گرایشات متفاوت و بعضا متضاد با هم مشاهده می‌شوند. احزابی همچون مجاهدین انقلاب اسلامی، جبهه مشارکت، نهضت آزادی و جماعت حزب الهی و بخشی از جامعه مدرسین حوزه علمیه زیر بیرق مهندس موسوی قرار گرفته‌اند.

اگر در انتخابات دروه دهم ریاست جمهوری مهندس موسوی با رای مردم رئیس جمهور شوند، با وجود افرادی که اطراف ایشان مشغول فعالیت هستند و قطعا در دولت ایشان نیز بکار گیری خواهند شد، دولت مهندس موسوی دولتی پر تنش و اصطکاکی خواهد شد.

بدنه حزب الهی و جامعه مدرسین حوزه علمیه که بعد طرح مطالب موهون در مورد دین مبین اسلام از طرف هاشم آغاجری عضو شورا مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در رای بر عدم مشروعیت سازمان مجاهدین را داد هرگز نخواهد توانست در کنار اعضای سازمان که خط دهنده اصلی هستند در جهت خدمت رسانی دولت همکاری کند.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی علاوه بر هاشم آغاجری افراد دیگری در بدنه دارد که قطعا برای ملت شریف ایران نام آشنا بوده و سوابق آنان مشخص است. افرادی همچون مصطفی تاج زاده که در سال 78 اجرای کودتا را در سد کرج طرح ریزی می‌کرد.

از طرف دیگر مجلس اصولگرا نیز در مقابل مصوباتی که طراح آن سازمان مجاهدین و نهضت آزادی هستند قطعا ایستادگی خواهند کرد و این یعنی قفل شدن کارها در دولت مهندس موسوی.

با بررسی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و فرد دو زیستی به نام مصطفی تاج‌زاده که همزمان عضو شورا مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی می‌باشد، مشاهده می‌کنیم سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نقش حلقه ارتباطی میان مشارکت و جریان برانداز در خارج از کشور را بازی می‌کند. ارتباط میان جبهه مشارکت در داخل کشور و افرادی همچون رمضان‌پور، سازگارا، پیر موذن، فریده مهاجر و بسیاری از عناصر دیگر که زمانی در دولت اصلاحات پست‌های کلیدی داشتند و امروز با کوله باری از اطلاعات سری ایران در خارج از کشور به سر می‌برند.

در انتهای خط مجاهدین انقلاب نیز به خانم رهنورد برخورد می‌کنیم که حلقه ارتباطی سازما مجاهدین و مهندس موسوی می‌باشد. البته ایشان تنها پل ارتباطی نمی‌باشد بلکه امروز با حضور در کنار مهندس موسوی در سفرهای استانی قصد مصادره آرای دختران و زنان را دارد. و اینکار را با شعارهایی همچون احیا جنبش زنان و حذف گشت‌های ارشاد انجام می‌دهد.

فلذا با طرح این مطالب مهندس موسوی باید موضع خود را نسبت به این قضایا روشن نماید. چرا که وجود چنین افراد مسئله‌داری در کنار نخست وزیر دوران دفاع مقدس چهره خوشایندی را برای مردم ترسیم نخواهد کرد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]


کشته شدن مظلومانه زائران ایرانی در بمب گذاری عراق، قلب تمام شیعیان بخصوص ملت شریف ایران را جریحه دار کرده و باعث عزادار شدن آنان شد. قطعا کشته شدگان در این راه به گفته رهبر فرزانه انقلاب شهید راه دوست هستند.

آنچه که باعث ایجاد چنین حوادث تروریستی می‌شود، باز کردن سوراخ در چتر امنیتی شهرها توسط نظامیان آمریکاست که راه را برای ورود تروریست‌ها به شهرها باز می‌کند.

طبق توافقات امنیتی صورت گرفته در سال گذشته بین دولت عراق و نظامیان آمریکا مقرر شد دولت آمریکا نظامیان خود را از اطراف شهرها جمع آوری کند و با هماهنگی با دولت عراق آنان را به پادگان‌ها منتقل کند اما آمریکا بدون هماهنگی نظامیان خود را جمع کرده و این باعث شد تا هیچ نظامی در ورودی شهرها مقابل تروریست‌ها نباشد و آنان به راحتی وارد شوند و دست به اقدامات شوم و عملیات‌های تروریستی بزنند.

قطعا هماهنگ نکردن آمریکایی‌ها نوعی عوام فریبی مردم عراق است برای اثبات اینکه اگر ما نباشیم تروریست‌ها دست به چنین اعمال پلیدی می‌زنند و دولت عراق توانایی مقابله با آنان را ندارد.

از طرف دیگر آمریکایی‌ها همواره نسبت به آزادی تروریست‌های بعثی و سلفی اقدام نموده‌اند که همواره با مخالفت دولت عراق همراه بوده است اما از آنجا که در کشوری همچون عراق که چند دستگی شدید وجود دارد و دارای حکومت مرکزی مقتدری نیست چنین اقداماتی برای آمریکا بسیار ساده می‌باشد.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت اگرچه دول امریکایی و عراقی متهم اصلی در این حوادث شوم هستند اما دولت ایران نیز باید تدابیری برای رفع چنین مواردی اتخاذ نماید و در صورت ایجاد امنیت برای زائران آنان را به کشور عراق منتقل کند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

در چند روزی که دکتر احمدی‌نژاد در اصفهان حضور داشتند با همراهان وی گفتگوهای زیادی انجام دادم که صحبت یکی از آنان پیرامون سفر اخیر یک هیات ایرانی به عراق از همه شنیدنی‌تر بود.

آن عزیز می‌گفت: در سفری که هیات ایرانی به عراق داشتند برای دیدار با آیت الله سیستانی نیز به منزل ایشان می‌روند که بر روی دیوار منزل آقای سیستانی عکس ریاست محترم جمهور دکتر احمدی‌نژاد را می‌بینند و یکی از اعضای هیات ایرانی که از مخالفین سرسخت احمدی‌نژاد است بسیار عصبانی می‌شود که چرا عکس احمدی‌نژاد اینجا وجود دارد و به فکر خویش آیت الله سیستانی هم فریب احمدی‌نژاد را خورده است.

آیت الله سیستانی هم در همان لحظه واکنشی نشان نمی‌دهند و بعد از آن گفته بودند اگر می‌دانستم کسی که چنین گستاخی را کرد برادر همان خانمی است که دنبال آزاد کردن دوچرخه سواری دختران در مکان‌های عمومی است اصلا او را به خانه خود راه نمی‌دادم.

سفر احمدی‌نژاد به اصفهان هم تمام شد. مردی که کمتر کسی می‌تواند او را در کار و تلاش همراهی کند. امثال احمدی‌نژاد قطعا از نعمات الهی هستند که اگر شکر نعمت را بجای آوردیم روز افزون و اگر ناشکری کردیم قطع خواهد شد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

در آستانه سفر ریاست جمهوری در دور دوم سفرهای استانی به اصفهان، تبلیغات و عملیات روانی علیه وی شروع شد. در اولین اقدام، منافقان و مخالفین دولت خدمتگزار طی تماسی با نهادهای امنیتی استان اصفهان اعلام کردند بمبی در یکی از مهمانسراهای دولتی کار گذاشته شده و تا دقایقی دیگر منفجر خواهد شد.

دستگاه های امنیتی استان نیز در کمترین زمان ممکن با واحدهای تخصصی خود به محل اعلام شده رفتند و عملیات چک و خنثی را آغاز کردند و در آخر مشخص شد بمب اعلام شده خیالی بوده و چنین اقدامی صورت نگرفته است و صرفا جهت ترس و دلهره انداختن میان مسئولین و مردم چنین تماسی صورت گرفته است.

اینگونه اقدامات در اصفهان سابقه دار بوده و معمولا هر موقع دشمن احساس کرده است مردم اصفهان درصدد استقبال از یکی از خدمتگزاران خود هستند دست به چنین اقداماتی زده اند. در جریان سفر مقام معظم رهبری در سال 80 و همچنین در یکی از نماز جمعه ها که قرار بر محکوم کردن طیف منتسب به منتظری و مهدی هاشمی معدوم بود نیز چنین شایعاتی صورت گرفت و الحمدالله هیچگاه مردم اصفهان هیچگاه فریب عملیات روانی دشمن را نخوردند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]


دوباره افراد مرتد وابسته به جبهه اصلاحات به اصفهان آمدند و شروع به اهانت به مقدسات مسلمانان نمودند. دفعه قبل عبدالله رمضان زاده آمد و پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را زیر سئوال برد و این بار مجتهد شبستری.

مجتهد شبستری در سخنرانی خود در دفتر حزب مشارکت در اصفهان عصمت پیامبر و همچنین آسمانی بودن قرآنی و از جانب خداوند بودن آن را زیر سئوال برده و این مقدسات را به تمسخر گرفت. زمانی که شبستری در این مکان سخن می گفت و امامان را افرادی گناهکار خطاب می کرد، مستمعین محترم! که از فعالین جبهه اصلاحات در شهر بودند نیز مانند بز اخوش فقط سر تکان می دادند و خزعبلات او را تایید می کردند.

از دفتر جبهه مشارکت انتظار بیش از این هم نباید داشت اما اینان پا را فراتر از حد گذاشته و در دانشگاه صنعتی نیز تریبونی برای سخنرانی او تدارک دیدند تا همان چرندیات را تحویل دانشجویان هم بدهد که الحمدالله دانشجویان آگاه نیز ساکت ننشستند و نسبت به این اهانت ها پاسخی قاطع و دندان شکن دادند تا جایی که دفتر انجمن اسلامی( برگزار کننده مراسم) توسط حراست دانشگاه پلمب شد و دکتر قربانی(ریاست دانشگاه صنعتی) نیز بخاطر موافقت با این جلسه از دانشجویان عذرخواهی کرد.

با کمی دقت و توجه متوجه خواهیم شد که این سخنرانی خودجوش نبوده و دقیقا بعد از مطرح شدن مجدد حرف های التقاطی آغاجری در منزل عبدالله نوری، انجام گرفته است و ریشه بسیاری از سخنان شبستری را می توان در آغاجری جستجو کرد. البته شبستری در افکار خود از سروش نیز خط گرفته بود اما مشخصا می بینیم که اینان حرکتی طراحی شده را آغاز نموده اند.

باید تاسف خورد که برنامه ای تحت عنوان «اخلاق در سیره نبوی» برگزار و چنین سخنانی در آن مطرح شود. هرچند در مسلمان بودن خیلی از برداران و خواهران(!) جبهه اصلاحات شک هست اما آیا اینان حتی حرمت لباس پیامبر که پوشیده اند را هم نمی خواهند نگه دارند؟آیا شرم ندارند در لباس پیامبر و در آستانه سالروز رحلت پیامبر بنشینند و به چنین سخنانی گوش دهند؟ شیخ عباسعلی روحانی رئیس این دفتر چگونه خود را مبلغ دین می داند و اجازه می دهد این سخنرانی اینگونه برگزار شود؟

در روزهایی که همه مسلمانان در پی مجلسی برای در سوگ نشستن و شنیدن فضایل اخلاقی پیامبر هستند، اینان مراسم با نام پیامبر برگزار می کنند و در آن به شخصیت و عصمت ایشان اهانت می کنند.

این حرکت و اهانت ها از سوی این طیف، ماهیت اصلاح طلبان را بیشتر مشخص می کند و قطعا بی پاسخ نیز نخواهد ماند. همانگونه که دانشجویان فهمیم و آگاه دانشگاه صنعتی اصفهان تحصن نموده اند و خواستار برخورد با چنین افرادی هستند بقیه مسلمین نیز نباید ساکت بنشینند.

سخنان شبستری هیچ تفاوتی با کاریکاتورهای دانمارکی ندارد. نباید در مقابل این افراد ساکت بود چرا که اگر مسلمانان روزی از اعتقادات خود کوتاه بیایند قطعا در آن روز ذلت بر عزت آنان چیره شده است. فلذا از کلیه وبلاگنویسان مسلمان تقاضا می کنم با یادداشت های خود در جهت آگاه سازی مردم گامی موثر بردارند.

فایل های صوتی سخنرانی وی در جبهه مشارکت( در پی تکذیب وی این فایل ها در اینجا و فایل صوتی سخنرانی وی در دانشگاه صنعتی در خبرگزاری فارس منتشر شد)
فایل 01        فایل 02

در همین رابطه بخوانید:
هتاکی های بی شرمانه سخنران جلسات اصلاح طلبان به ساحت پیامبر اعظم (ص)

دفتر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان پلمب شد
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان تحصن می‌کنند
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بیانیه صادر کردند
مجتهد شبستری، به دانشگاه ما هم میایی!؟
آقای خاتمی، چرا ضد انقلاب، ضد اسلام و تشیع و صهیونیست ها حامی شما هستند!؟
اعضای سابق انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان بیانیه صادر کردند
ادامه تجمع دانشجویان اصفهانی در واکنش به سخنان شبستری




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >