سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::




در خبرها شنیدم سرکار خانم "ژیلا بدیهیان" همسر سردار رشید اسلام شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی در اصفهان، از این کاندیدا اعلام حمایت کردند و فرموده‌اند: " اگر ابراهیم هم بود چنین کاری را انجام می‌داد"

با انتشار چنین خبر و چنین تحلیلی از خانم بدیهیان لازم است مردم از سخنان و صحبت‌های گذشته این همسر شهید مطلع شوند و بدانند چه کسانی از شهید و شهادت سوء استفاده می‌کنند.

خانم بدیهیان در یکی جلساتی که خدمتشان رسیده بودیم تا از شهید همت برایمان بگویند شروع به گفتن وقایع و جریانات عزل منتظری کردند و در ادامه صحبت‌های خود فرمودند: " اگر الان ابراهیم زنده بود ما یا از هم طلاق گرفته بودیم و یا ابراهیم زندان بود"

وقتی از ایشان خواستیم واضح‌تر توضیح بدهند، ایشان گفتند: ببینید من از حامیان سرسخت منتظری هستم و اگر ابراهیم زنده بود یا باید با من همراه می‌شد و چون او نظامی بود دادسرای نظامی او را زندان می‌فرستاد و یا اینکه با عقاید من کنار نمی‌آمد و ما از هم طلاق می‌گرفتیم.

هدف از طرح این مطالب، میزان ولایت پذیری فعلی ایشان و همچنین بیان میزان از خود گذشتگی این همسر شهید است. ایشان وقتی شهید همت را ملزم به تبعیت از خود می‌دانند و حاضر نیستند ذره‌ای از خود گذشتگی داشته باشند آن هم در شرایطی که دیگر شهید ابراهیم همت این دنیا فانی را ترک کرده است، چگونه به خود جرات چنین جسارت می‌دهد و بجای شهید همت اینگونه تصمیم می‌گیرد؟

ایشان می‌تواند مانند هر ایرانی دیگر از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کند اما وقتی برای شهید همت اینگونه تکلیف مشخص می‌کند حق ندارد در این شرایط از این شهید عزیز سوء استفاده کند و با احساسات مردم بازی کند.

همسران شهدا از افتخارات ملت شهید پرور ایران هستند اما این دلیلی برای سوء استفاده برخی از این افراد از همسر شهیدشان نمی‌شود. اینان چگونه می‌خواهند جواب شهدا را بدهند و با چه رویی در آخرت مقابل همسر شهیدشان می‌ایستند؟ آیا می‌خواهند به همسر خود بگویند ما شما را به بازی‌های سیاسی فروختیم؟

 

بعد نوشت: مادر، برادر و خواهران شهید همت از احمدی‏نژاد حمایت کردند اما نه این افراد و نه همسر شهید همت که از موسوی حمایت کرده است نباید باعث شود تعدادی از مردم جامعه بدون تحقیق و به سمت کاندیدای مورد حمایت آنان بروند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]