سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/1/2 6:52 ع

سلام بر آنهایی که 6 ماه در بدترین شرایط تمرین کردند و برای عملیات حاضر شدند. سلام بر آنهایی که هرگز حاضر نشدند در شب عملیات به خود حالت پدافندی بگیرند و با شور و شعف در 8 محور عملیات را آغاز کردند. سلام بر آنهایی که در ساعات اولیه عملیات مردانه جنگیدند و خط را شکستند. سلام بر آنهایی که با وجود خستگی بیش از حد تا آخرین نفس ایستادگی کردند. سلام بر شهدای عملیات محرم.

زائران همگی بر روی رمل های شرهانی آهسته گام بر می دارند. ای شهدا بدانید و آگاه باشید که از شما فقط نامتان بر اتوبان هایی که کنار آن بیلبوردهای تبلیغات کالاهای صهیونیستی وجود دارد، مانده است. چرا ساکت مانده اید!؟

شهیدان به ما نگاه می کنند.انگار می خواهند پیامی دهند تا به گوش همگان برسانیم. شهدا در نگاه خود فریاد می زنند برادرم نگاهت خواهرم حجابت. فریاد می زنند به احترام خون ما بیت المال را غارت نکنید. به احترام خون ما کوخ نشینان را دریابید. به احترام خون ما در برخورد با مفاسد اجتماعی و اقتصادی اینقدر استخاره نکنید. به احترام خون ما سرمایه داری به علاوه 17 رکعت را اسلام و انقلاب معرفی نکنید. به احترام خون ما ... .

ولی ای کاش به ما نمی گفتند تا ما هم مانند خیلی ها خون شهید را با پول و مقام و درجه عوض می کردیم. ای کاش به ما نمی گفتند تا همچنان به فرزندان آنها در دانشگاه بگوییم بچه سهمیه ای. ای کاش ما حامل پیام نبودیم تا راحتتر زندگی دنیوی خود را ادامه دهیم. و ای کاش ... .

و در کلام آخر ای دوستان ، همسفران و عاشقان شهادت! امروز هم می توان شهید زندگی کرد چرا که جنگ تمام شده است ولی مبارزه هرگز پایانی ندارد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]