• وبلاگ : رمز دشمن شناسي
  • يادداشت : ولي فقيه و حوادث اخير!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 21 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + صدرا 
    اينان با سوء‌ قصد به شما عواطف ميليونها انسان متعهد را در سراسر كشور بلكه جهان جريحه‌دار نمودند. اينان آنقدر از بينش سياسي بي نصيبند كه بي درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پيشگاه ملت به اين جنايات دست زدند ، و به كسي سوء قصد كردند كه آواي دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمين جهان طنين‌انداز است . اينان در اين عمل غيرانساني به جاي برانگيختن و رعب ، عزم ميليونها مسلمان را مصمم‌تر و صفوف آنان را فشرده‌تر نمودند . آيا با اين اعمال وحشيانه و جرايم ناشيانه وقت آن نرسيده است كه جوانان عزيز خود را فداي اميان جنايتكاران نكنند و آنان را از شركت در جنايات آنان برحذر دارند ؟ آيا نمي‌دانند كه دست زدن به اين جنايات ، جوانان آنان را به تباهي كشيده و جان آنان به دنبال خودخواهي مشتي تبهكار از دست مي‌رود ؟ ما در پيشگاه خداوند متعال و ولي بر حق او حضرت بقيةالله – ارواحنا فداه – افتخار مي‌كنيم به سربازاني در جبهه و در پشت جبهه كه شبها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالي به سر مي‌برند .
    من به شما خامنه‌اي عزيز ، تبريك مي‌گويم كه در جبهه‌هاي نبرد با لباس سربازي و در پشت جبهه با لباس روحاني به اين ملت مظلوم خدمت نموده ، و از خداوند تعالي سلامت شما را براي ادامه خدمت به اسلام و مسلمين خواستارم .

    والسلام عليكم و رحمة الله بركاته .

    روح‌الله الموسوي الخميني
    + صدرا 
    آيت الله خامنه‌اي در واكنش به پيام محبت‌آميز امام خميني ، با صدور پيامي اظهار داشتند:

    بسم الله الرحمن الرحيم
    بعد از چهار روز كه از اين حادثه بر من مي‌گذرد به فضل الهي و به كمك و تلاش بيدريغ كاركنان عزيز اين بيمارستان خودم را در وضع بسيار مناسب و خوبي مي‌بينم . هر وقت به ياد اين مي‌افتم كه اين حادثه موجب شده امام عظيم الشأن ما اظهار لطف كنند و در پيامشان اظهار دلسوزي بكنند و ملت بزرگ و قهرمان ما دست به دعا بردارد و دعا كنند ، در خودم احساس شرمندگي مي‌كنم . در راه انجام وظيفه اينگونه حوادث ، حوادثي نيست كه اينهمه لطف و محبت و بزرگواري را چه از سوي امام ، چه از سوي امت و همچنين از سوي كاركنان ، كارمندان اين واحدهاي پزشكي كه واقعا شب و روزشان را در اين كار گذاشته‌اند ، اين همه اظهار شد ... من بدين وسيله از همين جا عرض سلام و ارادت بي‌پايان خودم را خدمت امام امت مي‌كنم و به ايشان عرض مي‌كنم كه در مقابل حوادث اين چنين ما هيچ انتظار نداريم و توقعي نداريم كه كمترين رنجشي به خاطر ايشان بنشيند . ما معتقديم كه :
    "سرخم مي به سلامت ، شكند اگر سبويي ... "

    چه انتظار عجيبي... تو بين منتظران هم ،‏عزيز من ... چه غريبي!

    عجيب تر كه آسان ... نبودنت شده عادت ....

    چه بي خيال نشستيم ...

    نه كوششي .... نه وفايي !

    فقط نشسته و گفتيم ،‏

    خدا كند كه بيايي.....

    سلام برادر!

    اين روزا تنها چيزي كه براي خيلي از ما اهميت مداره و زود به زود يادمون ميره .... آقامونه و غم سنگيني كه روي دلش داره !

    نمي دونم درباره ي بعضي ادمها ..... كه البته از واژه ي آدم بايد براشون با تآمل استفاده كرد ،‏چي ميشه گفت و چه ميشه كرد !

    ياعلي و التماس دعا

    بسم الرب الحسين عليه السلام

    سلام

    بي شك امروزاگركربلايي واقع شودعمرسعدها هستند كه كشته خواهند شد........

    ياعلي مدد.

    وقايعي رو كه هميشه در نوشته هاي تاريخي فقط مي خونديم يا بعضي رو در فيلم ها مي ديديم، با چشمان خودمون و با تمام وجودمون احساس كرديم.

    هيچ كار خدا بي حكمت نيست .

    شكرش.

     <      1   2