• وبلاگ : رمز دشمن شناسي
  • يادداشت : نمايشگاه قرآن از نگاهي ديگر!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ا 

    در اين ميان برخي غرفه ها مانند غرفه آل البيت علاوه بر اينکه فعاليت قرآني بالايي انجام نمي دهد در برخي مواقع نيز در راستاي ترويج قمار بازي عرصه را براي بازديدکنندگان باز گذاشته است. براي اثبات اين گفته مي توانيد به عکس هاي گرفته شد نگاه کنيد.

    کار شما اهل قلميها مانند همان کسايي است که دستور دادند به علي (ع) بر روي منبرها لعن کنند

    همان کسايي که در روز، بره به بچه ها هديه ميدادند و در شب آنهارا ميدزديدند و ميگفتند علي (ع) آنها را دزديده تا کينه علي (ع) در بچه ها ايجاد شود.

    شما اهل قلميها که با کار خود پيشرفت نميکنيد سعي ميکنيد با تخريب ديگران خود را نمايان کنيد.

    شما اهل قلميها وارثان همان هايي هستيد که در مجالس بزرگان به علي (ع) نامه مينوشتند و او را نصيحت ميکردند تا شايد جايگاهي پيدا کنند.

    به جاي اينکه به فکر پيشرفت سايت هاي مهدوييت باشيد به فکر تخريب آنهاييد اما نميدانيد با اين کار دشمنان (چه بسا خودتان) خوشحال ميشوند.

    دست از اين کارها برداريد
    پاسخ

    سلام. ممنون از اين همه تهمت که به ما زدين. خيلي قشنگ خودتون را کنار حضرت امير گذاشتين. به جاي اين مقايسه کردن هاي اشتباه بهتره در جهت اصلاح امور کار کنيد. در ضمن ما مثل بعضيا وابسته به جايي هم نيستيم که تا منافع ماليمون را در خطر ببينيم سريع خودمون را با اميرالمومنين يکي بدونيم و براي رفع اتهام هر حرفي را بزنيم حداقل اگه ذره اي در جهت معارف ديني تحقيق کرده بودين اين قياس را انجام نمي دادين. اي کاش به جاي اين همه مايه گذاشتن از اسامي اهل بيت کمي هم دنباله رو سيره آنان بودين. در ضمن خوب بود يه اسمي از خودتون ميذاشتين ولي حيف که فقط بلدين فحاشي کنيد و فرار و کنيد. اين کار شما سيره اهل بيت نيست