سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



هنر هفتم یا سینما نقش بسزایی در تبلیغ و ترویج افکار و عقاید مختلف دارد. افراد، احزاب و دولت ها سعی می کنند تا با استفاده از صنعت سینما افکار و عقاید خود را در معرض دید مردم قرار دهند. در این میان صنعت سینما نیز از چنگال صهیئنیزم در امان نبوده و با سرمایه گذاری های میلیون ها دلاری و در خدمت گرفتن کارگردانان و بازیگران مشهور از آنان به عنوان ابزاری برای تهیه فیلم های مورد نظرشان استفاده می کنند. یکی از شرکت های معروف و شاید بتوان از آن به عنوان بزرگترین کمپانی فیلم سازی دنیا نام برد، شرکت هالیوود است.

هالیوود در دهه 1920 میلادی در حومه شهر لس آنجلس تشکیل شد. صاحبان این کمپانی معروف به برادران وارنر یهودی و از مهاجران اروپای شرقی بودند. امروزه در کنار هالیوود، کمپانی های دیگری از جمله « یونایتد آرتیس » ، « والت دیسنی » و « فالکون » تشکیل شده و همگی تحت سیطره صهیونیزم می باشد.

اهداف کلی صهیونیزم از نفوذ در عرصه سینما به شرح ذیل می باشد:

1-      بسط ارزش های مادی گرایانه که امروزه در ارزش های امریکا متبلور است.

2-      جهانی کردن اسطوره ها و خرافات و دروغ های صهیونیستی-یهودی. مانند اسطوره جعلی هولوکاست

3-      جلوگیری از اعتراض و فشار افکار عمومی به سیاست های اشغال گرانه و توسعه طلبانه صهیونیزم و غرب

4-      بی تمدن و عقب مانده و تروریست جلوه دادن و تحقیر دشمنان و اقعی و خیالی خود خصوصا مسلمانان. فیلم « محاصره » و « دروغ های حقیقی » از این جمله اند.

5-      الگو دهی و آموزش نسل جدید جهان طبق منش صهیونیزم.

6-      ترویج مصرف گرایی و به وجود آوردن مصرف کنندگان منفعل و تنبل و تاثیر پذیر.

7-      برتر جلوه دادن قوم یهودو قوانین آنها در تمام عرصه ها و تحقیر ادیان دیگر.

8-      جذب، خرید و تهدید هنرمندان و کارگردانان کشورهای مختلف و خط دهی به این صنعت در اقصی نقاط جهان.

 

ملت های مسلمان باید با تمسک به دین اسلام و الگو قرار دادن سیره پیامبر اعظم (ص ) ، با حفظ وحدت و همبستگی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل به مقابله برخواسته و آهنگ نابودی اسرائیل را تسریع بخشند. یکی از مهمترین راه کارهایی که در این حوزه وجود دارد و بارها توسط مقام معظم رهبری توصیه گردیده است ایجاد بصیرت در همه مردم است تا دشمن و ترفندهای او هر چند پنهان و پیچیده باشد شناخته شود.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]