سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::




جنگ در غزه هم در ظاهر به پایان رسید و اسرائیل با عقب نشینی خود شکست مفتضحانه‌ای را قبول کرد اما نباید فکر کرد که این فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس در خاورمیانه بر سر جایش می‌نشیند و دیگر دست به چنین جنایاتی  نمی‌زند.

مسیر ما در این مقطع زمانی روشن است. ممکن است جنگ بصورت مقطعی پایان یافته باشد اما مبارزه با کفر و کافران حربی هرگز پایانی ندارد و تا ریشه کن شدن آن ادامه دارد. مسیری که ما باید در آن قدم برداریم همان مسیری است که قرآن و عترت مشخص کردند. مسیری که روزی امام حسن(ع) صلح اجباری را پذیرفتند و زمینه ساز قیام امام حسین(ع) شدند. البته به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ما با قیام عاشورایی مقابل دشمن خواهیم ایستاد.

در جریان این جنگ و جنگ قبلی اسرائیل با حزب الله لبنان خیلی‌ها محکوم کردند و خواستار نشان دادن جنایات اسرائیل برای مردم جهان شدند تا ماهیت اسرائیل غاصب برای همگان مشخص شود اما نباید به همین بسنده کرد. باید توجه داشت اگر نهضت‌های مقاومت در دنیا مشغول مبارزه با ظالم هستند نشان دهنده تاثیر گذاری انقلاب اسلامی است پس اکنون نیز انقلاب اسلامی و مسئولین جمهوری اسلامی بیش از همگان وظیفه دارند این فداکاری‌ها و فداکاری‏های دوران دفاع مقدس را ثبت نمایند.

امروز اگر این مجاهدت‌ها ثبت نشود، اگر ماهیت اسرائیل بصورت تخصصی و خارج از فضاهای احساسی بررسی نشود  قطعا در سال‌هایی نچندان دور وقتی کودکان از پدران خود بپرسند چرا فلسطینیان اسرائیلی‌ها را می‌کشند آن پدری که همواره اسرائیل را محکوم می‌کند و در راهپیمایی‌های علیه جنایات اسرائیل شرکت می‌کند جوابی نخواهد داشت چرا که بصورت دقیق به جریانات پیدایش اسرائیل توجه نداشته است.

اخیرا عده‌ای از وبلاگنویسان در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواهان ترویج مجاهدت‌ها در غزه شده‌اند. من هم با این کار موافقم اما نباید از دیگر بلاد اسلامی و ظلم‌هایی که به آنان می‌شود صرفنظر کرد. به اعتقاد بنده نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف است به تمامی‌ نهضت‌های مقاومت بپردازد و نگذارد آنان در بایکوت خبری باقی بمانند.

بنده نیز علاقمند بودم چنین نامه‌ای را بنویسم اما از آنجا که دیدم تاریخ دفاع مقدس نیز در کتب درسی گنجانده نشده است و به چیزهای کاملا سطحی اشاره شده و حتی محل‌های بازدید اردوهای راهیان نور نیز در شرف نابودی کامل است چنین درخواستی را از وزیر آموزش و پرورش نخواهم کرد.

فقط در یک جمله به ایشان عرض میکنم اگر آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیام امام در این زمینه که در تمامی جهان پخش شده است به گوش نسل‌های آینده‌ نرسد و در مدارس به آن پرداخته نشود شما هم مانند خیلی از مسئولین فرهنگی باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشید.

در همین رابطه بخوانید:
وبلاگ گروهی فصل انتظار

خبرگزاری فارس




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]