سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/11/13 10:43 ع

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی، روزهای خون و حماسه و روزهای مقاومت مردم سلحشور ایران پس از تحمل سختی های بسیار به ثمر رسید و نتایج آن مقاومت سلحشورانه نیز به اقصی نقاط جهان صادر گردید و اینکه مردم دنیا معنی واقعی مقاومت و پیروزی را احساس می کنند.
نماد روشن آن  در مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان  که یک گروه کوچک ولی به  ایمانی قوی و مقاومت 22 روزه حماس در مقابل یک ارتش مسلح صهیونیستی ( که به تعبیری یکی از قوی ترین ارتش دنیا می‌باشد) متجلی میگردد و مظهر حق بر باطل بر دیگر مستضعفان جهان  شیرین می کند.
دهه فجر انقلاب نزدیک است و خاطرات آن روزها با پدران و مادرانمان زنده است و گاه گاهی برادر بزرگم از آن روزها می گوید... 

روزهایی که دیوارهای شهر با رنگ و چسب و کاغذ با شعارهای انقلابی به خود می بالیدن و گاهی هم با تیر و گلوله مزدوران شاه خراش برداشته و می نالیدن، اما پا بر جا و استوار می ایستادن. 
شبی از شب های محرم که حکومت نظامی بود، جهت نوشتن شعار دیواری با یکی از دوستان به خیابان رفته بودیم، و دور از چشم سربازان ارتشی مشغول نوشتن شعار بودیم که احساس کردم کسی پشت سرم است، برگشتم و دیدم یک سرباز گارد ایستاده و ما را نگاه می کند  صدای قلبم را به خوبی می شنیدم و احساس کردم بدنم سرد شده، ناخوداگاه گفتم یا حسین ... 
سرباز امد جلو و گفت:  نترس دوست من ولی تو رو خدا برو و اینجا نه ایست، که اگر فرمانده نامرد برسه یا من بیچاره میشم یا تو.
از سرباز تشکر کردیم و به سرعت از آنجا دور شدیم. 

زیر نوشت:
اینها نوشته یک کودک انقلابی بود.

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]