سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



بالاخره بعد از سال ها مسئولین به خود جرات دادند و بجز مقبره درویش ناصرعلی که در فهرست یونسکو است، کل ساختمان صوفی های اصفهان را تخریب نمودند. البته اینکار شبانه انجام شد و تعدادی نیز در این میان دستگیر شدند.

                                                                            

صبح روز بعد وقتی صوفیان به محل آمدند و ساختمان را تخریب شده دیدند شروع به فراخوانی همدیگر نمودند و با جمع شدن تعدادی زیادی از صوفی ها درگیری بین نیروی انتظامی و صوفیان آغاز شد چرا که دراویش گنابادی با پرتاب سنگ به سمت ناجا قصد داشتند کلانتری آن محل را تصرف کنند و البته با اینکار تعدادی از مامورین جان بر کف نیروی انتظامی را مجروح کردند.

البته سنگ پراکنی صوفیان گریبان مردم محل را هم گرفت و تعدادی از آن ها نیز مجروح شدند و شیشه های منازل و اتومبیل های آنان هم شکسته شد.

دروایش گنابادی در این محل سالیان درازی بود که مشغول برگزاری آیین و مراسمات خودشان بودند. اما چند وقتی بود با بهاییان نیز ارتباط گرفته بودند و پای بهاییان نیز به این مکان باز شده بود و آنان نیز به برگزاری جلسه در این مکان می پرداختند.

این مسئله باعث شد چند باری به مسئولین این فرقه تذکر داده شود و ولی مورد توجه قرار نگرفت و همین بی توجهی باعث شد ساختمان آنان در عین ناباوری تخریب شود.

البته بنابر گفته های برخی مسئولین استانی که در محل حاضر شده بودند، اداره کل اطلاعات استان اصفهان تمامی فعالیت های صوفی ها و بهاییان را در این مکان زیر نظر داشته و متوجه شده است در این مکان به کارهای جاسوسی نیز پرداخته می شود و بهاییان توانسته اند صوفی ها را برای جاسوسی اجیر کنند. زیرا این مکان به چند مرکز نظامی حساس نزدیک بوده و به راحتی میتوانستند فعالیت های آن مرکز نظامی را رصد کنند.

اما آنچه در این میان قابل توجه است حضور بهاییان و صوفیان با همدیگر در آوارهای ساختمان تخریب شده می باشد و البته در بعضی مواقع حضور بهاییان بیش از صوفیان بوده است. و این نشان از فعالیت کثیف بهاییان در این محل بوده است.

نکته قابل توجه دیگر اینکه مردم آن محل نیز از این واقعه خوشحال بودند و به مسئولین برای این حرکت تبریک می گفتند. شادی مردم از این جهت بود که به چشم می دیدند چگونه عده ای با برداشت غلط از دین اینگونه در گمراهی هستند و حتی بعضا اینجا را به محلی برای فساد تبدیل میکردند تا راحت تر جوانان را جذب نمایند.

انشاالله روزی خبر برچیده شدن بهاییان را نیز بشنویم چرا که مقصر اصلی در این برنامه نیز آنان بودند و دراویش گنابادی با طناب پوسیده آنان به چاه رفتند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]