سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/12/27 4:57 ع


سلام بر شهدا. مهمانی خیلی خوبی بود. الحق که شما هم میزبان خیلی خوبی بودید و هم مهمانان و همسفران خوبی را برای ما انتخاب کرده بودید و جز این هم از شما انتظار نمی‏رفت.

هر چند عجله ای آمدیم و خیلی فرصت نشد مهمان شما باشیم که قطعا گیر در خودمان بود و شما بهترین میزبان بودید اما باز هم خوشحالیم که به مناطقی رفتیم که در سال‏ها پیش شما در آنجا رشادت‏های وصف ناپذیری از خود نشان داده بودید. در فکه با راه رفتن بر روی رمل‏ها بود که میشد فهمید در والفجر مقدماتی رزمندگان چگونه با وجود خستگی فراوان باز هم تا پای جان مقاومت کردند. در شلمچه با دیدن موانع بود که می‏توانستیم گوشه‏ای از ایثار رزمندگان را بفهمیم. در دیگر مناطق همچون طلائیه، اروند کنار، هویزه، ذعن نیز با عنایت شهدا بود که می‏توانستیم وضعیت را کمی درک کنیم.

 شهدای گمنام و موقعیت شهید محمودوند! شهدای کربلای 4 و 5 در شلمچه! شهدای والفجر! شهدای خیبر! علم الهدی و دیگر دانشجویان شهید! شهدای گردان های کمیل و حنظله که در فکه کربلایی دیگر رقم زدید! چمران! شهدای فتح المبین! با شما هستم؛ از همگی شما ممنونم.

از شما ها تشکر می کنیم که ما را فراخواندید تا راه را نشانمان دهید. ما را به آن سرزمین مقدس بردید تا بخاطر داشته باشیم آسایش امروز ما حاصل فداکاری دیروز شماست.

شهدا! دیروز شما در جنگ نابرابر و سخت گوش به فرمان سید روح الله مردانه ایستادید و ما در این سفر با شما عهد بستیم ما نیز بعنوان رزمنده راه شما را ادامه دهیم و گوش به فرمان سید علی همواره در حفاظت از اسلام و نظام اسلامی آماده باشیم.


ته نوشت:

سفر راهیان نور در جمع وبلاگنویسان عزیز هم تمام شد و الحمدالله در کنار هم مطالب ارزشمندی را آموختیم. انشاالله که همه حداقل یک بار به این مناطق سفر کنند و ببینند این آب و خاک چگونه توسط شیرمردان حفظ شد.
انشاالله ستاد راهیان نور هم بواسطه شهدا به فکر ارتقا سطح این اردوها باشد که افرادی مثل من که هیچ از جنگ ندیده و نمی دانند با آن غیور مردان بیشتر آشنا شوند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]