سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



88/5/25 3:5 ع

چند روز قبل شنیدم وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت اطلاعات حجت الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد؛ اما باور نکردم و آن را جزئی از شایعات مطرح در مورد وزرای احتمالی دولت دهم دانستم. تصمیم گرفتم تا از زبان شخص رئیس جمهور نشنوم هیچ اظهار نظری نکنم.

زمانی که این شایعه را شنیدم در کنارش می‌دیدم افرادی را که مشغول آماده کردن خود برای کوچ از اوقاف به وزارت اطلاعات هستند آن هم برای تصدی پست‌هایی همچون معاونت‌های وزارت اطلاعات که بسیار حساس می‌باشند و احتیاج به تخصص دارند.

هرچند وزارت خانه‌ها بیش از هرچیزی احتیاج به مدیریت قوی و موفق دارند اما باید به این نکته نیز توجه داشت وزارت خانه‌ای همچون اطلاعات احتیاج به یک مدیر اطلاعاتی دارد که شم اطلاعاتی داشته باشد و به مسائل دقیق و با دید اطلاعاتی و امنیتی بنگرد.

محمود احمدی‌نژاد بعنوان رئیس جمهور اسلامی ایران با پشتوانه رای بیست و چهارمیلیونی و تیم مشاوره‌ای ایشان حق دارند هر کسی را که فکر می‌کنند برای تصدی وزارت‌خانه مناسب است، انتخاب کنند اما باید بدانند عملکرد این چهار سال مانند دوره گذشته نیست و قدری باید حرکات و رفتار دولت را با دقت بیشتری کنترل نمایند.

بعنوان کسی که به ایشان رای دادم، انتظار دارم ایشان در این دوره با درایتی بیش از دوره قبل عمل نمایند و همچون خاری بر چشم دشمنان باقی بمانند. انتظار دارم عملکرد احمدی‏نژاد نشان دهد دولت برآمده از رای مردم که وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست بهتر می‏تواند مسائل و مشکلات مردم در درک کند و کشور را به شیوه صحیح مدیریت و اداره کند.

با تمامی این صحبت‌ها امیدوارم در صورتی‌که حجه الاسلام مصلحی رای اعتماد از مجلس بگیرد که قاعدتا خواهد گرفت عملکرد و کارنامه خوبی در پایان کار خود داشته باشد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]