سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



اخیرا موضع گیری بعضی اصلاح طلبان از حد تعادل خارج شده و ظاهرا نمی‌دانند چگونه باید سخن بگویند.

شیخ مهدی کروبی که سخنانش همواره نقل مجالس خنده اصولگرا و اصلاح طلب بوده است، در سخنان خود اشاره به شاگردی سید احمد خاتمی در کلاس درس منتظری نموده است و این موضوع را به سید احمد خاتمی یادآوری کرده که آقا شما بودید که کلاس درس ایشان رشد کرده‌اید.

در اینجا لازم است به جناب آقای کروبی عرض کرد که اگر سید احمد خاتمی در کلاس درس منتظری بوده است که باید برای امثال شما خوشحال کننده باشد؛ پس چرا اینگونه آشفته شده‌اید!؟ مگر شما منتظری را همچنان بعنوان یکی از سران جریان سیاسی خود نمی‌دانید؟

جناب آقای کروبی! سید احمد خاتمی این موضوع را بصورت شفاف بیان کرد و مشخص شد قضیه به چه نحوی بوده است اما شما تکلیف خود را مشخص کنید. شما منتظری را قبول دارید یا نه؟ آیا حضور در محضر ایشان مورد تایید شما هست یا نه؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس؟ کدامیک؟

شیخ مهدی! بهتر نیست بجای اینکه رکورد موضع گیری در روزهای گذشته را از آن خود کنید کمی بر روی سخنان خود فکر کنید؟ بهتر نیست قبل از طرح موضوعاتی همچون شکنجه‌ در زندان‌ها، موضوع را کاملا بررسی نمایید و بعد اظهار نظر نمایید که مجبور نشوید اینگونه عقب نشینی کنید؟

اگرچه این موضع گیری‌ها تازه نیست و قبلا این از نمونه‌ها دیده‌ایم. همان‌هایی که رادیو اسرائیل بعنوان مبلغ آن‌ها شده بود و آنان نیز هیچ اعتراض و اعلام برائتی نمی‌کردند که آی مردم اگر رادیو اسرائیل از ما حمایت می‌کند برای بد نام کردن ماست، از موضع گیری‌های رحیم مشایی در مورد اسرائیل غضبناک می‌شدند.

همین آقایانی که آن موقع به غیرت دینی و ملی‌شان برنمی‌خورد که رادیو اسرائیل از آن‌ها تعریف می‌کند، موقع انتشار سخنان مشایی در مورد رژیم صهیونیستی صدایشان در می‌آمد و اعتراض می‌کردند.

حضرات اصلاح طلب که البته اکنون در تیم ضدانقلاب توپ می‌زنند بهتر است تیم مشورتی کنار دستشان باشد که  این چنین موضع گیری‏هایی مضحک نکنند.

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]