سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



88/6/12 2:12 ع

اتفاقات اخیر در کشور باعث شد عده‌ای از به ظاهر اصولگرایان چهره واقعی خود را نشان دهند. همان‌هایی که مدعی استقلال فکری بودند و همواره همه را متهم به نفهمی می‌کردند و می‌کنند، اکنون جای هیچ شک و شبهه‌ای را برای قضاوت دیگران در مورد خود باقی‌ نگذاشته‌اند.

متاسفانه این افراد که بیشتر هم حوزوی هستند تا دانشگاهی، با عنوان بی طرفی و حق طلبی عالم و آدم را مورد حملات و تهمت‌های خود قرار می‌دهند اما دریغ که نمی‌دانند فریب خورده‌ای بیش نیستند و در زمین دشمن توپ می‌زنند.

البته در کنار این افراد دسته‌ی دیگری هم هستند به نام اصولگرایان سرخورده  که اینان نیز نتوانستند تحلیلی مناسب از وضعیت سیاسی کشور برای خود داشته باشند.

وقتی سوابق مدعیان به ظاهر حق طلب را بررسی کنیم به روندی در امورات آن‌ها می‌رسیم که با این شرایط عملکرد آن‌ها دور از ذهن هم نمی‌آید.

کسانی که در شروع فعالیت اجتماعی و سیاسی خود هر روز با یک نهاد و موسسه کار کرده‌اند و در هر نهادی که وارد شدند بخاطر خود بزرگ بینی و احساس عقل کلی کردن، اندیشه‌های دیگران را بر نتافتند و با انگ و تهمت زدن به آنان، آن نهاد و موسسه را ترک کردند.

جالبتر آنکه دیروز شعار مرگ بر ... را سر می‌دادند و امروز شعار درود بر... سر می‏دهند.

این افراد که هنوز از گذشته خود درس عبرت نگرفته‌اند و همچنان تکلیف خود را روشن نکرده‌اند، امروز در عرصه سیاسی کشور قطعا نخواهند توانست تصمیم درستی بگیرند. فلذا هر روز بدنبال اندیشه یکی خواهند ‌دوید اما باز هم نمی‏دانند بدنبال چه هستند و در پی چه چیزی باید باشند.

حال که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تعبیر افسران جوان در جنگ نرم را بکار برده‌اند چه خوب است این افراد نیز دست از بازی‌های بچه‌گانه و مغرضانه سیاسی بردارند و به اردوگاه این افسران بپیوندند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]