سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



روزی آقا سید روح الله گفتند جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. اما امروز در سالروز 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی همچنان برخی حضرات کمونیست دیروز و اصلاح طلب امروز دم از جدایی دین از سیاست و اندیشه سکولاریزم می زنند. و خواهان حذف شدن کلمه اسلامی هستند. به راستی چرا اینان پیگیر ایم موضوع هستند؟ برای پاسخ به این سئوال باید به سال های قبل از انقلاب بازگردیم. این افراد مانند محمدرضا-خ و بهزاد-ن در آن زمان در گروه های کمونیستی که با رژیم طاغوت مبارزه مسلحانه می کردند عضویت داشتند و خود نیز کمونیست بودند. حتی در یک عملیات نا موفق کمونیست ها همگی قرص سیانور مصرف کردند و همه غیر از بهزاد خان مردند.

وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید این افراد برای سهم خواهی به ظاهر مسلمان شدند و در یک مقطع زمانی آنقدر در این نظام مقدس نفوذ کردند که برای کشور تصمیم گیری می کردند و کشور را به سمت پرتگاه هدایت کردند.

خدایا چه خوب عذابی را 8 سال بر ما نازل کردی تا شاید امروز قدر عافیت را بدانیم.

خدایا چه خوب حیله گران را رسوا کردی و به راستی که تو خیرالماکرین هستی.

و اما سخن آخر؛

زمانی دشمن در مقابل ما بود و فقط کافی بود به سمت روبرو تیر اندازی کنی. اما امروز دشمن با هر لباسی و در هر کسوتی ظاهر می شود و به این راحتی نمی توان او را شناخت. امروزه بهترین راه شناخت دشمن توکل بر خدا و توجه به بیانات نایب ولیعصر (عج)، آقا سید علی است.

به امید ظهور




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]