سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



در دنیا امروز حجم مبادله اطلاعات بسیار بالا بوده و اخبار و گزارشات نقش بسزایی را در دنیای امروزی ایفا می‏کنند. در این میان رسانه‏ها و مطبوعات در جهت اطلاع رسانی و جذب مخاطب با یکدیگر برخواسته و همه روزه و با شیوه‏های نوینی سعی در ایجاد اعتماد و دادن اطلاعات جدید و روزمره به مخاطبین خود دارند.

از آنجایی که مبنای افزایش مخاطبین یک رسانه ابتدا ایجاد اعتماد نسبت به آن است، به همین جهت صهیونیزم جهانی با تشکیل غول‏های خبر رسانی و مطبوعات پر تیراژ با سیاست‏های کاملاً هماهنگ سعی در قبضه کردن افکار و عقاید ملت‍ها را دارند.

به عنوان مثال در امریکا سه شبکه .A.B.C. ، C.B.S  و  N.B.S  در حکم شبکه‏های مادر بوده و دیگر شبکه‏های موجود در امریکا که حدود 700 تا 1100 شبکه می‏باشند تمامی اخبار و گزارشات خبری و اقتصادی و سیاسی خود را از این سه شبکه دریافت می‏کنند. شبکه A.B.C همکاری مداومی با موساد دارد و همیشه صحنه‏هایی از مظلوم نمایی یهود و مظالم هیتلر را به نمایش می‏گذارد تا عواطف مردم امریکا را نسبت به یهودیان تلطیف کند. شبکه N.B.S نیز توسط « فورد سیلورمن » که یک یهودی افراطی است اداره می‏گردد.

جالب توجه این است که کانال‏های تلویزیونی کشورهای عربی نیز بسیاری از تحلیل‏های خبری را از این سه شبکه دریافت می‏کنند. به عنوان نمونه ماهواره «عرب ست» که توسط کشورهای عربی و به خصوص عربستان سعودی با میلیون‏ها دلار هزینه اداره می‏شود آلتی در دست اهداف صهیونیزم جهانی است و روزانه برنامه‏های زیادی را به جهان اسلام تزریق می‏کند.

در مورد مطبوعات نیز روزنامه‏ها و نشریات مختلفی در کشورهای اروپایی و امریکا از جمله روزنامه تایمز و دیلی اکسپرس و بیش از 20 روزنامه و مجله دیگر فقط در کشور انگلستان تحت سلطه و نفوذ صهیونیزم می‏باشد. در کشور آلمان موسسه اشپینگر با تصاحب 30% بازار کل آلمان و نشریه بیل زایتگونگ با 5/5 میلیون نسخه و 8 روزنامه کثیر الانتشار دیگر تحت نفوذ صهیونیزم می‏باشد. از جمله اهداف این روزنامه‏ها تحقر اندیشه نازیسم و سوق دادن مردم آلمان به سوی آشتی با یهودیان می‏باشد.

 

در حال حاضر باید گفت بر تمامی انسان‏های آزاده شناخت توطئه‏ها و افکار و عقاید استکبار جهانی لازم است و باید با شناخت و آگاهی از دشمنان انقلاب اسلامی در جهت خنثی نمدن دسیسه‏های آنان گام برداشت.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]