سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



اول از همه ایام شهادت مادرمون حضرت زهرا (س) را به همه شیعیان تسلیت و تعزیت عرض میکنم.

ان شاء الله بتونیم فرزندان خوبی برای مادرمون باشیم.

 

این روزها بدجوری بازار زیر سئوال بردن مسئولین بین وبلاگ ها داغ شده. متاسفانه وبلاگ نویسان محترم دیگه به این موضوع فکر نمی کنن که این فردی که دارن در موردش مطلب مینویسن یه زمانی برای خودش یلی بوده و الان هم از جاده منحرف نشده فقط یه کمی اختلاف سلیقه وجود داره. حالا این قضیه دلیل نمیشه ایثار و فداکاری هاش را نا دیده بگیریم. طرف توی جبهه کلی رشادت و شجاعت از خودش نشون داده ولی چون الان یه سوتی داده دیگه ول کنش نیستن. یا فلان روحانی در زمان انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در زمان های بعد از اون همیشه نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی وفادار بوده ولی حالا به خاطر بعضی سیاست های غلط دانشگاه آزاد دارن کل زندگیش میبرنش زیر سئوال.

البته اینم بگم که بعضیا هم مثل شیخ ساده لوح بودن که بعد از انقلاب حاضر به قبول اشتباهات خودشون نبودن و در نهایت مقابل انقلاب و دستاوردهای اون ایستادن. اون وقت ما نباید بین این دو دسته فرق بگذاریم؟

در کل بگم که تفرقه اندازی سیاست دشمن ماست و ما نباید خودمون با این سیاست جلو بریم و باید برای مقابله با این سیاست گوش به فرمان آقا سید علی باشیم و قدم پشت قدم های ایشون برداریم و سعی نکنیم جلوتر حرکت کنیم چرا که ممکنه راه را اشتباه بریم.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]