سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



چی شد که سال 84 به احمدی‏نژاد رأی دادیم؟ این بابا که نه قیافه ای شبیه گلزار داره و نه قضیه غدیر را منکر شده و نه برای دختری که شب تنها می خواست بره خونه اشک ریخته بود. نه جیبش به بیت المال وصل بود و نه خودش پول داشت خرج تبلیغات کنه. پس چرا ما به اون رأی دادیم؟ مایی که تا دیروز به ظاهر بینی عادت داشتیم. به کف و سوت زدن و لودگی عادت کرده بودیم. مجالس گناه برمون طعم دیگه ای پیدا کرده بود.

پس چه دلیلی وجود داشت که رأی به احمدی‏نژاد دادیم.

بعد از چندین و چند سال دوباره شعارهای امام خمینی و رهبر عزیزمون را از زبان دولتی ها شنیدیم. دوباره شنیدیم که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. دوباره شنیدیم. دوباره همان شعارهایی را شنیدیم که بخاطر آنها انقلابی اسلامی اتفاق افتاده بود. دوباره احساس کردیم در جهان اقتدار خاصی پیدا کردیم. احساس کردیم این حرفها را از زبان کسی میشنویم که از جنس خودمونه. و این شد که به احمدی‏نژاد رأی دادیم.

ولی عده ای از این انتخاب ما خوششون نیومد. دیدیند اگه دیر بجنبن دوباره مردم قدرت میگیرن. دوباره مردم وضع معیشتی درستی پیدا می کنن. برای همین محفل های شبانه را راه انداختند تا فکری به حال این موضوع کنند. توی جلسات تقسیم وظایف انجام گرفت. یکی مسئول شد بازار میوه را دست بگیره. یکی دیگه قرار شد علیه سیاست های خارجی دولت توی کشورها تبلیغ کنه. عده ای هم قرار شد بعنوان نفوذی وارد کابینه بشن. و سرنجام پروژه زمین زدن احمدی‏نژاد کلید خورد.

غیر از این خائنین عده ای هم که با احمدی نژاد پیمان بسته بودند ولی وقتی وارد کار شدند دیدند مرد این کار نیستند. برای همین کنار کشیدند. خوب با این اوضاع و احوال احمدی‏نژاد اگه همه پست ها را هم به الهام میداد کار عجیبی انجام نداده بود.

سنگ اندازی و تبلیغات مخالفان احمدی نژاد به جایی رسید که دیگه کم بود بلایای طبیعی را هم تقصیر دولت بدونن. البته مشکلات اقتصادی زیادی هست ولی آیا همش تقصیر دولته؟ یا تقصیر اونایی که ثروتشون از دولت خدمتگزار بیشتره؟ احمدی نژاد هم مثل حضرت امام و آقا سید علی  معتقده برای رسیدن به کمال و پیشرفت کردن باید سختی کشید ولی ما یا نمیفهمیم یا خودمون را زدیم به در نفهمی!

و اما کلام آخر؛

چیزی به پایان عمر دولت نهم نمونده. اگه دیر بجنبیم کشور دوباره بر میگرده به باتلاق قبل 84 . پس همه با هم منفعل نمونیم و روی عملکرد خوب دولت نهم مانور بدیم.

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]