سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/3/24 6:35 ع

آقای محتشمی چرا جنابعالی در زمان جنگ امریکا علیه عراق ، صدام را خالد بن ولید جهان اسلام خواندید و گفتید ایران باید به کمک صدام برود ؟

آقای محتشمی چرا با اینکه جنابعالی از نظر حضرت امام ( ره ) اطلاع کافی و جامع نسبت به گروه نهضت آزادی دارید اخیراً در سخنرانی به مناسبت مراسم مرحوم توسلی از این گروه دلداده امریکا حمایت کردید ؟

آقای محتشمی چرا وقتی محمد رضا خاتمی در مصاحبه با نشریه شهروند گفت که بعضی از صحبتهای امام به ضرر ماست  هیچ حرفی نزدید ؟
آقای محتشمی چرا امام شخصاً به آقای مصباح پول می دادند که موسسه ایشان در قم با شدت بیشتری کار کند ؟

آقای محتشمی چرا در مراسمی که به اسم حضرت امام ( ره ) و برای سالگرد رحلت ایشان گرفته شده بود یک کلمه نگفتید که چه کسانی در پایان عمر امام چه کسانی دل ایشان را خون کردند و گفتند ما خواب را از چشم امام می گیریم؟

آقای محتشمی بهتر نیست نگاهی دوباره به تاریخ بیاندازید؟ چند سال بعد از رحلت پیامبر (ص) هم برخی یاران پیامبر نظیر طلحه و زبیر دقیقا مانند شما اینگونه سخن گفتند.

آقای محتشمی چرا به جای نقد مباحث علمی آقای مصباح یزدی به هوچی گری علیه ایشان می پردازید ؟ مگر مصباح غیر از دفاع از اسلام و مبانی فکری امام چه گفته است ؟

آقای محتشمی بهتر نیست بجای توهین و افترا به مصباح یزدی ، بروید و یکبار دیگر صحیفه نور و وصیتنامه امام را مطالعه کنید ؟ البته جنابعالی چنان غرق در مسائل حزبی شده‏اید که دیگر صحبت های امام را به یاد نمی آورید و نخواهید آورد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]