سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



با نگاهی دقیق به اطرافیان میرحسین موسوی افراد با گرایشات متفاوت و بعضا متضاد با هم مشاهده می‌شوند. احزابی همچون مجاهدین انقلاب اسلامی، جبهه مشارکت، نهضت آزادی و جماعت حزب الهی و بخشی از جامعه مدرسین حوزه علمیه زیر بیرق مهندس موسوی قرار گرفته‌اند.

اگر در انتخابات دروه دهم ریاست جمهوری مهندس موسوی با رای مردم رئیس جمهور شوند، با وجود افرادی که اطراف ایشان مشغول فعالیت هستند و قطعا در دولت ایشان نیز بکار گیری خواهند شد، دولت مهندس موسوی دولتی پر تنش و اصطکاکی خواهد شد.

بدنه حزب الهی و جامعه مدرسین حوزه علمیه که بعد طرح مطالب موهون در مورد دین مبین اسلام از طرف هاشم آغاجری عضو شورا مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در رای بر عدم مشروعیت سازمان مجاهدین را داد هرگز نخواهد توانست در کنار اعضای سازمان که خط دهنده اصلی هستند در جهت خدمت رسانی دولت همکاری کند.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی علاوه بر هاشم آغاجری افراد دیگری در بدنه دارد که قطعا برای ملت شریف ایران نام آشنا بوده و سوابق آنان مشخص است. افرادی همچون مصطفی تاج زاده که در سال 78 اجرای کودتا را در سد کرج طرح ریزی می‌کرد.

از طرف دیگر مجلس اصولگرا نیز در مقابل مصوباتی که طراح آن سازمان مجاهدین و نهضت آزادی هستند قطعا ایستادگی خواهند کرد و این یعنی قفل شدن کارها در دولت مهندس موسوی.

با بررسی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و فرد دو زیستی به نام مصطفی تاج‌زاده که همزمان عضو شورا مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی می‌باشد، مشاهده می‌کنیم سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نقش حلقه ارتباطی میان مشارکت و جریان برانداز در خارج از کشور را بازی می‌کند. ارتباط میان جبهه مشارکت در داخل کشور و افرادی همچون رمضان‌پور، سازگارا، پیر موذن، فریده مهاجر و بسیاری از عناصر دیگر که زمانی در دولت اصلاحات پست‌های کلیدی داشتند و امروز با کوله باری از اطلاعات سری ایران در خارج از کشور به سر می‌برند.

در انتهای خط مجاهدین انقلاب نیز به خانم رهنورد برخورد می‌کنیم که حلقه ارتباطی سازما مجاهدین و مهندس موسوی می‌باشد. البته ایشان تنها پل ارتباطی نمی‌باشد بلکه امروز با حضور در کنار مهندس موسوی در سفرهای استانی قصد مصادره آرای دختران و زنان را دارد. و اینکار را با شعارهایی همچون احیا جنبش زنان و حذف گشت‌های ارشاد انجام می‌دهد.

فلذا با طرح این مطالب مهندس موسوی باید موضع خود را نسبت به این قضایا روشن نماید. چرا که وجود چنین افراد مسئله‌داری در کنار نخست وزیر دوران دفاع مقدس چهره خوشایندی را برای مردم ترسیم نخواهد کرد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]