سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/4/14 1:42 ع

یک سال دیگر گذشت و ما هنوز در انتظار احمد و همراهانش هستیم. هنوز در انتظار کسانی هستیم که مسئولین سالهاست فراموششان کردند و فقط در این ایام به تکاپو می‌افتند برایشان یادواره برگزار کنند. در انتظار کسانی هستیم که به اندازه عتیقه‌های دوران هخامنشی هم برایمان ارزش ندارند چرا که برای بازگرداندن آن عتیقه‌ها تلاش کردیم ولی برای بازگرداندن احمد هیچ و اگر نبود سید حسن نصرالله این شاگرد دلیر آقا سید علی و این فرمانده شجاع حزب الله لبنان رسما همه چیز را فراموش کرده بودیم.

ولی چه خوب شد که احمد هنوز به وطن بازنگشته. اصلا چطور می‌تواند بازگردد؟! تصور کنید احمد بیاید و ببیند برخی از همرزمانش چگونه برای لاس زدن با غربی‌ها لحظه شماری می‌کنند. تصور کنید بیاید و ببیند جز عده‌ی قلیلی بقیه دنبال پول درآوردن از دوران دفاع مقدس هستند.

راستی اگر احمد بازگردد و در فرودگاه به احادیث ائمه اطهار و آیات قرآن، تبلیغات نوکیا و نستله و هزار کوفت و زهرمار دیگر صهیونیستی را ببیند چه می‌کند؟ اگر احمد بازگردد و به جای فرهنگ اسلامی، فرهنگ جذاب! غرب را در جامعه ببیند چه احساسی پیدا می‌کند؟

خدایا هرکجا هست به سلامت دارش  




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

شهدا مظهر انسان‏هایی هستند که در هر زمان بهترین کار و واجب‏ترین وظیفه را انجام می دهند. مثلا در 15 خرداد 1342 که باید با نثار جان از امام خمینی(ره) به عنوان رهبر اسلامی دفاع می‏کردند، این کار را به شایستگی انجام دادند. اما اگر شهدا امروز بودند چه میکردند؟
اگر زمانی جنگ و جهاد بهترین کار بود امروز جهاد علمی وظیفه ماست.
پیامبر اکرم(ص) فرمودند: علم آموزی بر هر مرد و زن مسلمانی واجب است. بزرگترین دشمن ما جهل و نادانی است.

ما باید آنقدر در علم و فناوری پیشرفت کنیم که دیگر محتاج و وابسته بیگانگان نباشیم بلکه آنها نیازمند ما باشند.


امروز اگر شهدا بودند شاگرد اول مدارس و دانشگاه‏ها می‏شدند




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/2/13 11:56 ص

پرسش: آیا می دانید که بر اساس سیاست های ناظر بر پخش پیام های بازرگانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (مصوبه 4831) در آگهی های تلویزیونی تبلیغ کالاهای خارجی و طرح موسسات و شرکت های تجاری ممنوع است؟ آیا می دانید در تبلیغ کالا و خدمات، استفاده از صدا و تصویر زنان و دختران و بهره گیری از جاذبه های جنسی مطلقا ممنوع است؟ و آیا می دانید آگهی نباید مروج تجمل گرایی و اشرافی گری باشد؟
پاسخ: پس در این میان تکلیف کالاهای خارجی با مارک هایی مثل SAMSUNG، SONY، LG یا کالاهایی که حتی شائبه صهیونیستی بودن دارند مثل روغن موتور ... چه می شود، نکنه چون این کالاها در ایران نمایندگی دارند از این قانون مستثنی شده اند؟ حالا که استفاده از تصویر و صدای زنان در تبیلغ آگهی های بازرگانی اپیدمی شده و اگه خدایی نکرده در تبلیغ یک کالا زن و دختر وجود نداشته باشد انگار هیچی ندارد، چرا مسئولان سیما قوانین رو عوض نمی کنند؟! یادمان باشد که استفاده از ماشین های آنچنانی که دارای چند مانیتور برای سرگرم شدن بچه ها در داخل ماشین است و یا رستوران های گران قیمت که آدم با دیدن غذاهای آن یکجوریش می شود، از فهرست کالاها و اقدامات تجمل گرایانه خارج شده است!

پرسش: آیا می دانید نمایش چهره زن در نمای بزرگ و نزدیک جز در موارد ضروری که استفاده از جذابیت ظاهری وی تلقی نشود، ممنوع می باشد؟ و آیا می دانید نمایش ورزش هایی مانند شنا و کشتی آقایان به صورت نمای نزدیک و بزرگ ممنوع است؟
پاسخ: ای بابا پس باید هر چه سریع تر به یک چشم پزشک مراجعه کنم چون هر وقت که تصویر یک خانم در تلویزیون ظاهر می شود احساس می کنم دارم نمای نزدیک صورتش رو تماشا می کنم؟ در ضمن به اطلاع بینندگان محترم می رساند که کشتی ها و شناهایی که به این نحو از تلویزیون پخش می شود، شامل قانون فوق نمی باشد!!؟




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/2/7 12:12 ع

باسمه تعالی

 

به علت . . . این وبلاگ با تمامی امکانات به فروش میرسد.

 

متقاضیان محترم و محترمه میتوانند در قسمت نظرات قیمت مورد نظر خود را اعلام نمایند .

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/1/20 10:20 ع

حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی

در خبرها شنیدم برادر عزیز جناب آقای حسین موسویان از جاسوسان و خائنان محترم به ملت که اسناد و مدارک زیادی دال بر جاسوس بودن ایشان در اختیار دستگاه قضا است به چند سال حبس تعلیقی و دوری از مشاغل دیپلماتیک محکوم شده است.

حضرت آیت الله

این چه محکمه ای است که در آن برای جاسوسان چنین حکمی صادر می شود و یا بهتر بگویم جاسوسان در آن تبرئه می شوند!؟ آیا اگر موسویان یک فرد عادی بود و به طیف کارگزاران وابسته نبود هم چنین حکمی صادر می کردید. تا کی باید شاهد نفوذ فرماسونری و فرماسونرها باشیم.

آقای شاهرودی

فکر نمی کنید این طرز برخورد با مجرمین امنیتی باعث می شود که وزارت اطلاعات دلسرد شود. به حال آن سرباز گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات فکر کنید که روی پرونده موسویان مدت ها کار کرده است. با چه شور و شوقی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرونده را پیگیری کرده و سرانجام مچ موسویان گرفته و تحویل دستگاه قضایی داده است. آیا باز هم قادر خواهد بود این چنین کار کند؟

رئیس قوه قضاییه

یادتان هست روز اولی که آمدید فرمودید من قوه قضاییه را به صورت یک ویرانه تحویل گرفتم. شما که ویران تر کردید. فکر نمی کنم خواسته زیادی باشد اگر همان ویرانه از شما طلب کنیم. 

 

امام زمان تو شاهد باش که ما فریاد زدیم ولی گوش ها دیگر شنوا نیستند. تو شاهد باش که ما رهبرمان را تنها نگذاشتیم. رهبری مظلوم که در میان عده ای تنها مانده است. عده ای که فقط شعار می دهند "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" ولی در عمل علی را تنها گذاشته اند. امام زمان تو شاهد باش . . .


نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   16   17   18   19   20      >