سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



88/5/25 3:5 ع

چند روز قبل شنیدم وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت اطلاعات حجت الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد؛ اما باور نکردم و آن را جزئی از شایعات مطرح در مورد وزرای احتمالی دولت دهم دانستم. تصمیم گرفتم تا از زبان شخص رئیس جمهور نشنوم هیچ اظهار نظری نکنم.

زمانی که این شایعه را شنیدم در کنارش می‌دیدم افرادی را که مشغول آماده کردن خود برای کوچ از اوقاف به وزارت اطلاعات هستند آن هم برای تصدی پست‌هایی همچون معاونت‌های وزارت اطلاعات که بسیار حساس می‌باشند و احتیاج به تخصص دارند.

هرچند وزارت خانه‌ها بیش از هرچیزی احتیاج به مدیریت قوی و موفق دارند اما باید به این نکته نیز توجه داشت وزارت خانه‌ای همچون اطلاعات احتیاج به یک مدیر اطلاعاتی دارد که شم اطلاعاتی داشته باشد و به مسائل دقیق و با دید اطلاعاتی و امنیتی بنگرد.

محمود احمدی‌نژاد بعنوان رئیس جمهور اسلامی ایران با پشتوانه رای بیست و چهارمیلیونی و تیم مشاوره‌ای ایشان حق دارند هر کسی را که فکر می‌کنند برای تصدی وزارت‌خانه مناسب است، انتخاب کنند اما باید بدانند عملکرد این چهار سال مانند دوره گذشته نیست و قدری باید حرکات و رفتار دولت را با دقت بیشتری کنترل نمایند.

بعنوان کسی که به ایشان رای دادم، انتظار دارم ایشان در این دوره با درایتی بیش از دوره قبل عمل نمایند و همچون خاری بر چشم دشمنان باقی بمانند. انتظار دارم عملکرد احمدی‏نژاد نشان دهد دولت برآمده از رای مردم که وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست بهتر می‏تواند مسائل و مشکلات مردم در درک کند و کشور را به شیوه صحیح مدیریت و اداره کند.

با تمامی این صحبت‌ها امیدوارم در صورتی‌که حجه الاسلام مصلحی رای اعتماد از مجلس بگیرد که قاعدتا خواهد گرفت عملکرد و کارنامه خوبی در پایان کار خود داشته باشد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

88/5/10 11:48 ص

بالاخره با سخنرانی احمدی‌نژاد همه جریانات روشن شد و مشخص شد نه تنها ایشان کوچکترین مشکلی با رهبری ندارند بلکه رابطه‌شان با رهبر فرزانه انقلاب یک رابطه اعتقادی و پدر و فرزندی است.

هرچه بود تمام شد و کسانی که همواره احمدی‌نژاد را مخالف ولایت معرفی کردند و از رای دادن به او اظهار پشیمانی می‌کردند، امروز نخواهند توانست شرمندگی خود را مخفی کنند.

در این ایام ابن الوقت‌هایی را دیدیم که حاضر نبودند سخنان احمدی‌نژاد را بشنوند و فقط حرف خود را تکرار می‌کردند و می‌گفتند احمدی‌نژاد مقابل رهبری ایستاده است.

البته برخی از این افراد مقصر نبودند بلکه مقصر اصلی آن آقایانی هستند که نامه محرمانه رهبری به احمدی‌نژاد را منتشر کردند و باعث تحریک اذهان علیه احمدی‌نژاد شدند و چاره‌ای جز انتشار رسمی نامه هم باقی نماند.

نمایندگان مجلس و برخی حضرات که خود را سرباز گمنام امام زمان می‌دانند باید در این خصوص پاسخگو باشند. کسانی که نام" سرباز گمنام امام زمان" بر خود نهاده‌اند و خلاف مصلحت انقلاب و کشور حرکت می‌کنند، باید بدانند امام زمان به چنین سربازانی احتیاج ندارند.

در نهایت اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، جریانات اخیر در کشور امتحان نخبگان بود. عده‌ای سربلند بیرون آمدند و عده‌ای سقوط کردند چرا که این امتحان مردودی نداشت و اشتباه برابر سقوط بود.

همگی باید همیشه اخلاق اسلامی و هوشیاری داشته باشیم و فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

88/3/23 5:23 ص

اول اینکه:
انا فتحنا لک فتح مبینا

دوم اینکه:
مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

سوم هم؛ با تشکر و قدر دانی از حضور حداکثری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران و رقم زدن حادثه‏ای عظیم و باشکوه در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، پیروزی دکتر محمود احمدی‏نژاد را به تمامی مردم عزیز و شریف ایران تبریک عرض می‏نمایم.

این اتخابات هم به خیر و خوبی گذشت اما نباید چهارسال آسوده خاطر بود بلکه از همین الان باید به فکر فردی برای ادامه راه عدالت‏خواهی بود.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]


در خبرها شنیدم سرکار خانم "ژیلا بدیهیان" همسر سردار رشید اسلام شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی در اصفهان، از این کاندیدا اعلام حمایت کردند و فرموده‌اند: " اگر ابراهیم هم بود چنین کاری را انجام می‌داد"

با انتشار چنین خبر و چنین تحلیلی از خانم بدیهیان لازم است مردم از سخنان و صحبت‌های گذشته این همسر شهید مطلع شوند و بدانند چه کسانی از شهید و شهادت سوء استفاده می‌کنند.

خانم بدیهیان در یکی جلساتی که خدمتشان رسیده بودیم تا از شهید همت برایمان بگویند شروع به گفتن وقایع و جریانات عزل منتظری کردند و در ادامه صحبت‌های خود فرمودند: " اگر الان ابراهیم زنده بود ما یا از هم طلاق گرفته بودیم و یا ابراهیم زندان بود"

وقتی از ایشان خواستیم واضح‌تر توضیح بدهند، ایشان گفتند: ببینید من از حامیان سرسخت منتظری هستم و اگر ابراهیم زنده بود یا باید با من همراه می‌شد و چون او نظامی بود دادسرای نظامی او را زندان می‌فرستاد و یا اینکه با عقاید من کنار نمی‌آمد و ما از هم طلاق می‌گرفتیم.

هدف از طرح این مطالب، میزان ولایت پذیری فعلی ایشان و همچنین بیان میزان از خود گذشتگی این همسر شهید است. ایشان وقتی شهید همت را ملزم به تبعیت از خود می‌دانند و حاضر نیستند ذره‌ای از خود گذشتگی داشته باشند آن هم در شرایطی که دیگر شهید ابراهیم همت این دنیا فانی را ترک کرده است، چگونه به خود جرات چنین جسارت می‌دهد و بجای شهید همت اینگونه تصمیم می‌گیرد؟

ایشان می‌تواند مانند هر ایرانی دیگر از کاندیدای مورد نظر خود حمایت کند اما وقتی برای شهید همت اینگونه تکلیف مشخص می‌کند حق ندارد در این شرایط از این شهید عزیز سوء استفاده کند و با احساسات مردم بازی کند.

همسران شهدا از افتخارات ملت شهید پرور ایران هستند اما این دلیلی برای سوء استفاده برخی از این افراد از همسر شهیدشان نمی‌شود. اینان چگونه می‌خواهند جواب شهدا را بدهند و با چه رویی در آخرت مقابل همسر شهیدشان می‌ایستند؟ آیا می‌خواهند به همسر خود بگویند ما شما را به بازی‌های سیاسی فروختیم؟

 

بعد نوشت: مادر، برادر و خواهران شهید همت از احمدی‏نژاد حمایت کردند اما نه این افراد و نه همسر شهید همت که از موسوی حمایت کرده است نباید باعث شود تعدادی از مردم جامعه بدون تحقیق و به سمت کاندیدای مورد حمایت آنان بروند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

عزا عزاست امروز
روز عزاست امروز
مهدی صاحب الزمان(عج)
صاحب عزاست امروز

با اعلام خبر رحلت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد تقی بهجت (قدس الله نفسه الزکیه) مردم ایران داغدار شدند. کسی که رهبر فرزانه انقلاب در سفرهای‌شان به قم همواره به دیدار این عالم ربانی می‌رفت. کسی که آیت الله ناصری استاد برجسته اخلاق از ایشان تعریف و تمجید می‌کرد. کسی که ایت الله مصباح یزدی افتخار شاگردی ایشان را داشته است.

زمانی‌که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت‌شان ابتدا از خداوند متعال برای خود درخواست تسلی می‌کنند باید متوجه شد چه داغی بر دل ایشان نشست و همان‌گونه که ایشان فرممودند رحلت آیت الله العظمی بهجت مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

از خداوند متعال برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت می‌کنم.

پیام تسلیت رهبر فرزانه انقلاب
زندگی‌نامه آیت‌الله العظمی محمد‌تقی بهجت فومنی(ره)
گفتگو با آیت‌الله مصباح یزدی درباره زندگى آیت‌الله العظمی بهجت




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >