سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



نظام جمهوری اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل گردید با توجه به آرمان‌ها و مردمی بودن آن و تهدیدات بالفعل و بالقوه دشمن که مترصد براندازی بود مشارکت سازمان یافته مردم ضرورت پیدا کرد. لذا امام خمینی در 5 آذر سال 1358 با تاسی از تفکر اسلامی و آموزه‌های قرآنی فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر فرمود و از جوانان و سایر اقشار دعوت نمود تا به عضویت بسیج درآیند.

پس از فرمان حیاتی امام، سپاه پاسداران به صحنه آمد و با آموزش و سازماندهی مردم در مساجد هسته‌های اولیه بسیج را در سراسر کشور تشکیل داد.

با شروع غائله کردستان و دیگر نقاط آسیب‌پذیر خیل عظیم بسیجیان با هدایت سپاه به دفاع از امنیت ملی پرداخت.

با تهاجم نظامی رژیم بعثی عراق به دستور استکبار جهانی، بسیج در یک مقاومت جانانه طولانی، سال‌های دفاع مقدس را با درخشش و سرافرازی پشت سر گذاشت.

میدان‌داری در تمامی صحنه‌های مختلف امنیت پایدار و دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و بحران‌های داخلی و مقابله با اشرار و ضدانقلاب از جمله موفقیت‌های بسیج می‌باشد.

امام خمینی بارها بسیج را افتخار کشور و مایه سرفرازی و سربلندی معرفی فرمودند. « بسیج باید سازماندهی شود باید یکدیگر را بشناسند باید آمادگی بوجود بیاورند و آن را حفظ کنند امروز تکلیف بزرگ شما همین کارهاست. خیال نکنید که بسیج یک امر احساسی است. بسیج یک امر منطقی،فکری، ریشه دار و عمیق است و کسانی که در کار این حقیقت بزرگ شرکت دارند همه آحاد ملت هستند. کسی که بسیجی است باید به بسیجی بودن خود افتخار کند بسیجی بودن مایه سرافرازی و سربلندی پیش‌گاه پروردگار است

مقام معظم رهبری نیز در خصوص بسیج فرمودند: « امروز هم بسیجی برای کشور دل می‌سوزاند، برای آبادانی کشور تلاش می‌کند. برای استقلال ملی، هرچه بتواند کار می‌کند و از جان خودش هم می‌گذرد. امروز هم اگر احساس کنند دشمن می‌خواهد از روزنه‌ای، چه اقتصادی و سیاسی و چه فرهنگی به داخل کشور نفوذ کند در مقابل او می‌ایستد و با مشت به صورتش می‌کوبد

سالروز هفته بسیج بر تمامی بسیجیان مبارک باد.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

87/8/22 11:54 ص

 

ما هنوز شهادتی بی درد می‌طلبیم، غافل از اینکه شهادت را جز به اهل درد نمی‌دهند.

آنانکه یک عمر مرده‌اند یک لحظه هم شهید نخواهند شد.

اصلا مگر مرده‌گان هم شهید می‌شوند که ما شهید بشویم!؟

شهادت تنها برای زنده‌هاست

شهادت را نه در جنگ بلکه در مبارزه می‌دهند

آنچه ما در اوج دانستنمان می‌دانیم، شهید در حضیض لذتش می‌بیند.

 

پی نوشت دارد ولی گفتنی نیست!

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

           مسیر بهشت از اینجا می‌گذرد

                                 من امام رضایی‌ام

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]


امروز بنده هم مانند خیلی از مردم از رادیو جریان استیضاح وزیر کشور را پیگیری می‏کردم. تقریبا صحبت‏های همه بخصوص کردان را شنیدم.

آنچه که به نظرم رسید این بود که تنها عده‏ای بسیار اندک دغدغه‏شان عدم صداقت علی کردان بوده است و بقیه به نوعی دنبال تلافی بودند. البته کردان نیز با دروغ گویی خود بهانه به دست آنان داد تا تیرهای زهرآگین خود را روانه بدنه دولت خدمتگزار کنند. دولتی که آمده است تا شعارهای اوایل انقلاب را زنده کند. همان شعارهایی که پدران و مادران ما بخاطرشان انقلابی اسلامی را پدید آوردند.

در نهایت اینکه توانستند تیرهای خود را به خوبی به بدنه دولت بزنند هرچند کار سختی هم نبود.ولی آقای احمدی‏نژاد مقصر اصلی شما هستید.شمایی که بی هیچ حمایتی از طرف گروه‏ها و احزاب و جناح‏ها رأی آوردید. شمایی که به آنهایی که سهم خواهی کردند از دولت "نه" گفتید.

آقای احمدی‏نژاد آیا فکر کرده اید اگر شما هم مانند دولت‏های قبلی باج می‏دادید چه اتفاقی می‏افتاد؟ آن وقت بود که دیگر این آقایان رفتار شما را زیر ذره‏بین نمی‏گذاشتند و وزیرتان نیز توسط اقلیت و اکثریت استیضاح نمی‏شد. فقط کافی بود گوشه چشمی به آنها نشان دهید تا دیگر کسی برایتان انواع جک‏ها و اس‏ام‏اس‏ها را نسازد. فقط کافی بود چند وزارتخانه خرج کنید تا شما هم همه جا چهره‏ای متمدن معرفی شوید. فقط کافی بود مردم را به احزاب و گروه‏ها بفروشید! تا دیگر کسی کاری به کارتان نداشته باشد. ولی الحمدالله ایمان شما محکم‏تر از از این حرف‏ها بود.

در جلسه امروز مسائلی از طریق تریبون مجلس مطرح شد که آقایانی که خود را دلسوز انقلاب معرفی می‏کنند می‏توانستند در فضایی به دور از فضای امروز مطرح کنند و مسئله را طور دیگری تمام کنند ولی به قول دکتر احمدی‏نژاد نمایندگان هدفشان چیز دیگری بود و از حرف خود پشیمان شده بودند. وگرنه چگونه ممکن است روز اول بدون بررسی همه جوانب به وزیری رای اعتماد بدهند.آقای مطهری یادتان هست کجا گفتید پدرت را در می آورم؟ امروز همان روز بود درست است؟ امروز روز تسویه حساب بود و شما الحق خوش درخشیدید. آقای نوباوه پاسخگو باشید چگونه امروز دسترسی به اسناد پیدا کردید ولی در رای گیری اول رای اعتماد دادید؟ آقای نوباوه! ای کاش زمانیکه صحبت می‏کردی نگاهی هم به قیافه کواکبیان و دیگر اقلیتی‏ها می‏انداختی تا ببینی چگونه خوشحالی می‏کنند. تا ببینی چگونه باورشان نمی‏شد که چنین روزی را ببینند که در اصولگراها انشعاب‏های فراوان ایجاد شود.

البته از طرفی هم خوشحالم که برخی نمایندگان سخنرانی مقام معظم رهبری در این خصوص را به جان خریدند و دیگر صحبتی نکردند. همان‏هایی که اول از همه فریاد کشیدند و پیگیری این مسئله را در دستور کار خود قرار دادند. درست در همان روزی که برخی آقایان در مجلس خواب بودند و امروز بیدار شدند.

البته آقای کردان شما هم با عدم صداقت خود ضربه‏ای بزرگ به دولت و اصولگرایی زدید و ای کاش اینقدر از خدا و پیغمبر مایه نمی‏گذاشتید و ماجرا با تهدید سرلشکر فیروزآبادی کش نمی دادید. ولی هرچه بود تمام شد و علی کردان در شرایطی که هیچکدام از نمایندگان مجلس او را به رسم ادب همراهی نکردند رفت. تا ببینیم مجلس محترم! دیگر چه خوابی برای دولت خواهد دید.

اما در کلام آخر آقای احمدی‏نژاد به شما افتخار میکنم. به شما که حاضر هستید از همه چیز برای زنده نگه داشتن آرمان‏های بزرگ انقلاب اسلامی بگذرید.

 




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه       تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه  تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه       تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه 

 
تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه       تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه

 
تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه       تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه

 
تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه       تمرینات تاکتیکی ثامن الائمه




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >